בצמרת טבלת המסירות, יונדאי רושמת עלייה של 4% ל-21,873 מכוניות - מהן 4,053 במאי. קיה שנייה עם 17,794, ירידה של אחוז. במקום השלישי ניצבת טויוטה עם ירידה של 8% ל-14,523 מכוניות.
את העלייה הגדולה ביותר מבין עשרת המותגים המובילים, רושמת מיצובישי עם 23% - 7,143 יחידות לעומת 5,788 בינואר-מאי אשתקד. ולצמרת חוזרת אחרי היעדרות מסוימת סיאט, שממוקמת כעת במקום העשירי עם 4,217 מכוניות (1%+) והדיחה למקום ה-11 את שברולט (4,079 יחידות ועלייה של 4%).
יוקרה - אודי בראש
אחרי חודשי הובלה של מרצדס, אודי חוזרת למקום הראשון עם 2,392 יחידות לעומת 2,381 למרצדס (כולל 183 מסחריות). מנגד, מרצדס היא היחידה משלושת יצרניות רכבי היוקרה הגדולות שרושמת עלייה בחמשת החודשים הראשונים של 2018 (3%), בעוד אודי יורדת ב-10% וב.מ.וו באחוז.
מבין חמש הגדולות ביוקרה, וולוו רושמת את הצמיחה המרשימה ביותר (27%), בעוד לקסוס דורכת במקום עם עלייה של אחוז בלבד. בחודש מאי אודי מסרה את מספר המכוניות הגדול ביותר (346), לפני ב.מ.וו (282), מרצדס (276), וולוו (137) ולקסוס (92).