גרסה ראשונה, שתהיה זמינה באירופה כבר בקיץ הקרוב, תשלב בין מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר (186 כ"ס), למערכת חשמל 48 וולט. בסיוע מצבר בעל קיבולת של 0.44 קוט"ש ומנוע חשמלי עם 16 כ"ס, הטוסון ההיברידי יחסוך 7% בדלק בהשוואה לדגם דיזל ידני מקביל. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.
גרסת הכלאיים 2.0 ליטר תציע הנעה כפולה ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. את דגם הדיזל הרגיל ניתן להזמין גם בגרסה ידנית עם שישה הילוכים.
מערכת הכלאיים של הטוסון, בדומה לזו שהוצגה זה עתה באחיו התאום קיה ספורטאז', מוגדרת כ"מתונה". פירוש הדבר בין היתר שהמנוע החשמלי לא יכול להניע את הגלגלים לבד, והוא נועד לסיוע בהאצה. מערכת החשמל כולה נועדה להגדלת המרחק בגלישה ובלימה בו מנוע הבעירה הפנימית כבוי, בהשוואה למערכת עצור-סע רגילה.
בנוסף לדגם ה-2.0 ליטר, יונדאי תציע טוסון כלאיים גם עם מנוע 1.6 ליטר טורבו-דיזל. גרסה זו צפויה באביב 2019, ופרטים אודותיה לא פורסמו. נכון לעתה לא ידוע על תוכניות של חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, לשווק בישראל גרסת כלאיים כלשהי של יונדאי טוסון 2018.