כיום שוטינג ברייק הוא מונח שמשמש בדרך כלל במכוניות יוקרה ואולטרא-יוקרה בגרסת מרכב המשלבת בין סטיישן לקופה. במקרה של ה-508SW, זה בא לידי ביטוי בדלתות עם חלונות נטולי מסגרות, גג נמוך מבעבר ומראה שרירי ומהודר יחסית לרכב של יצרנית מחוץ למעגל היוקרה.
ה-508SW ארוכה מהסדאן בשלושה ס"מ אך קצרה מהסטיישן היוצאת בחמישה (כעת 478). היא כמעט זהה בגובהה לסדאן ונמוכה מקודמתה בשישה ס"מ (כעת 142). רוחבה 186 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה עומד על 279 ס"מ, כמו הסדאן.
העיצוב החדש גובה מחיר קל בשימושיות, עם נפח תא מטען קטן ב-30 ליטר מבעבר, 530 ליטר. תא המטען מציע נפח של 1,780 ליטר עם ספסל אחורי מקופל.
פיג'ו 508 סטיישן מוצעת עם אותם מנועים כמו הסדאן. זה אומר גרסאות בנזין בנפח 1.6 ליטר. לבסיסית 180 כ"ס, האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.0 שניות ותצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 18.2 ק"מ לליטר. לבכירה 225 כ"ס, והיא מאיצה בתוך 7.4 שניות (17.5 ק"מ לליטר).
היצע הדיזל כולל מנוע 1.5 ליטר - היחיד במבחר שמוצע עם תיבת שישה הילוכים ידנית (שמונה אוטומטית אופציונלית, ותקנית בכל יתר הגרסאות). למנוע זה 130 כ"ס והוא מאיץ את ה-508SW ל-100 קמ"ש בתוך 10.1 שניות, לצד תצרוכת דלק מרשימה - 25.6 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה בגרסה האוטומטית.
שתי גרסאות של מנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל משלימות את המבחר, עם 160 או 180 כ"ס (8.5 ו-8.4 שניות, 21.7 ו-21.3 ק"מ לליטר בהתאמה).
גם האבזור מגיע מהסדאן, ויכלול מפרט עשיר של מערכות בטיחות ונוחות. אלו כוללות בין היתר: מערכת ראיית לילה, בקרת שיוט אדפטיבית עם סיוע בשמירת נתיב, מערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים גם בלילה, מערכת אוטונומית לחנייה בלי מעורבות נהג, מערכת ניווט עם תצוגה תלת-ממדית, טעינת טלפון אלחוטית וארבעה שקעי USB.
ומה עם שיווק בישראל? פיג'ו 508SW החדשה תוצג בתערוכת פאריז באוקטובר, ותשווק באירופה החל בינואר 2019. מחברת לובינסקי, יבואית פיג'ו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי "נושא ייבוא ה-508 סטיישן נמצא במשא ומתן מול היצרנית. אם גרסת הסטיישן תגיע, זה יהיה במהלך 2019, כאשר גרסת הסדאן צפויה להגיע בתחילת 2019".