במקום השני השנה זכה מנוע ה-3.0 ליטר טורבו של פורשה (בוקסר שישה צילינדרים), שמוצע בדגמי הבסיס של ה-911 (עד וכולל ה-GTS). פרארי זכתה במקום השלישי עם יחידת הכוח של ה-812 סופרפאסט, שזכתה גם בתואר "המנוע החדש הטוב ביותר".
כמקובל מדי שנה, פרסים חולקו גם לזוכים בקטגוריות נפח שונות. עד נפח של ליטר זכה מנוע הטורבו של פולקסווגן (1.0 ליטר), בין 1.0 ל-1.4 ליטר זכה מנוע הטורבו של פיג'ו (1.2 ליטר), ובין 1.4 ל-1.8 ליטר זכה מנוע ה-1.5 ליטר של ב.מ.וו i8.
עוד זוכים: פורשה עם מנוע הקאיין (2.0 ליטר), אודי עם מנוע ה-RS3 (בנפח 2.5 ליטר), טסלה בקטגוריות מנוע חשמלי ומנוע ירוק ופרארי, כאילו לא היו לה מספיק פרסים, גם בקטגוריית מנוע ביצועים (488GTB).
בסך הכל פרארי רשמה שישה פרסים השנה ו-27 מאז תחילת התחרות לפני 20 שנה.