המערכת, שהושקה לראשונה ב-CT6, כוללת שמירת מרחק מהרכב מלפנים ושמירת הרכב במרכז הנתיב במהירויות בינעירוניות. בכך היא למעשה מסוגלת לנסוע לבד, אם כי מדובר עדיין באוטונומיה חלקית, והנהג נדרש להיות עירני ולקחת פיקוד במצבים מסוימים.
בנוסף להטמעת סופר קרוז בכל הדגמים, קאדילק הודיעה גם על כוונתה להשיק רכב ראשון שמצוידת בטכנולוגיית תקשורת V2X, כלומר תקשורת בין מכונית לסביבה - מכוניות אחרות, תשתית וכדומה. קאדילק מציעה מאז שנה שעברה תקשורת V2V (מכונית למכונית) ב-CTS, טכנולוגיה שנחשבת קריטית לצרכי מכוניות אוטונומיות.
באמצעות תקשורת כזו, מכוניות יכולות להזהיר אחת את השנייה מתאונה, מפגע בהמשך הדרך ואף מתנאי מזג אוויר בעייתיים. לפי הודעת קאדילק, המערכת הראשונה, שתוצע ברכב פנאי בשנת 2023, תוכל לתקשר עם כלי רכב ותשתיות במרחק של עד כ-300 מטר.
"הרחבת טכנולוגיות סופר קרוז ותקשורת -V2X ממחישה את המחויבות של קאדילק לחדשנות", מסביר מארק רוס, סגן נשיא GM לפיתוח, רכש וניהול רשת ספקים. "ג'נרל מוטורס מחויבת להובלת עידן חדש של תחבורה אישית, וטכנולוגיות מסוג זה יאפשרו זאת".