זוהי פעם ראשונה שמוצגת גרסת פולסטאר מאז פיצול המותגים, שהוליד את ה-1, מכונית סאלון קופה ספורטיבית שתוכננה תחילה כוולוו S80 קופה, והוצגה בסוף בשם פולסטאר 1. הדגמים המשופרים יכונו "פולסטאר אנג'נירד" (Polestar Engineered, מהונדס על-ידי פולסטאר), ויכללו שיפורים בכמה רמות.
במקרה של ה-S60, פולסטאר מתחילה מהגרסה הבכירה של הדגם, ה-T8 טווין-אנג'ן (Twin Engine). זוהי גרסת כלאיים עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר ומנוע חשמלי, שמספקת 400 כ"ס ו-65.2 קג"מ, כמו גם טווח נסיעה חשמלי של עשרות ק"מ בודדים ואפשרות לטעינה משקע חיצוני.
גרסת פולסטאר תעלה את ההספק ל-415 כ"ס ואת המומנט ל-68.3 קג"מ. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו, ובחטיבת הביצועים מבטיחים שיפור בשניהם ביחס ל-T8 רגילה. שיפורים דומים יוצעו גם בגרסת הסטיישן של ה-S60, ה-V60, כמו גם ברכב הפנאי המבוסס על אותה פלטפורמה, וולוו XC60.
בנוסף, פולסטאר תציע שורה של שיפורים - החל ממתלים ספורטיביים עם בולמי אוהלינס ומוטות מייצבים מהפולסטאר 1, בלמים משודרגים מתוצרת ברמבו וכמובן עדכוני עיצוב. אלו יכללו תגי "פולסטאר", חישוקים חדשים, קליפרים בצבע זהב (צבע שחוזר על עצמו גם בחגורות הבטיחות ומקומות נוספים) ופתחי מפלט שחורים.
פרטים נוספים על ה-S60 פולסטאר, כמו גם על ה-S60 החדשה בגרסאותיה הרגילות, צפויים בקרוב. מכונית הסדאן החדשה צפויה להגיע לישראל בשנה הבאה, אם כי עדיין לא ידוע אם תוצע כאן גם גרסת ה"פולסטאר אנג'נירד". ניתן להעריך עם זאת שהסיכויים לכך לא מבוטלים - הפולסטאר היוצאת (שהוצגה עוד לפני הפרדת המותגים) מוצעת בישראל, במחיר של החל מ-420 אלף שקל.