בניגוד לפעם הקודמת, ב.מ.וו סדרה 8 החדשה תוליד הפעם משפחת דגמים שלמה. מלבד הקופה שנחשפה כעת, תהיה גם קבריולה עם גג בד מתקפל, וגם סדאן (או קופה ארבע דלתות) בסגנון מרצדס CLS.
הקופה מציגה אורך של 485 ס"מ, רוחב של 190 ס"מ, גובה של 135 ס"מ ובסיס גלגלים של 282 ס"מ. היא מוצעת תחילה בשתי גרסאות - בנזין (שתגיע לישראל) או דיזל (שלא). גרסת M8 מלאה, שתוצע גם במרכב הסדאן, צפויה להיחשף בקרוב - וכך גם מנועי בסיס נוספים.
ה-M850i xDrive מציעה מנוע V8 בנפח 4.4 ליטר, עם צמד מגדשי טורבו. יחידת הבנזין מפיקה 530 כ"ס בין 5,500 ל-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ בין 1,800 ל-4,600 סל"ד. בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.7 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק - בין 9.5 ל-10 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה, בהתאם למידת הצמיגים שתבחרו.
לגרסת הדיזל מנוע טורבו (יחיד) בנפח 3.0 ליטר, שישה צילינדרים בטור. זה מפיק 320 כ"ס ומאיץ את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות, לצד תצרוכת דלק ממוצעת של בין 16.1 ל-16.9 ק"מ לליטר בהתאם למידת הצמיגים.
גרסת ה-M850i xDrive מציעה תוספות של סדנת M, בהן גם חלוקת כוח בין הגלגלים האחוריים בנוסף לחלוקה בין הסרנים. כן מוצעת מערכת ייצוב חשמלית למרכב, שמסוגלת לצמצם את נטיית המרכב בפניות ("זוויות גלגול") ולשפר את נוחות הנסיעה בקו ישר.
עוד ברשימת התוספות: תאורת לייזר קדמית, ערכת סיבי פחמן לחסכון במשקל (גג, מראות צד, ספויילר אחורי, מסיט רוח אחורי תחתון ועוד), וחלקי זכוכית בתא הנוסעים (למשל ידית בורר הילוכים). ויש עוד: קירור וחימום למושבים, טעינה אלחוטית לטלפון חכם, מפתח חכם עם צג מידע ומערכת חנייה אוטונומית לחלוטין.
אבזור הבטיחות יכלול, בין היתר, בקרת שיוט אדפטיבית עם סיוע בהיגוי לשמירה על הנתיב, התרעת רכב חוצה בנסיעה לאחור, התרעת נסיעה נגד כיוון התנועה, התרעת זכות קדימה לרכב מלפנים וגם חידוש מעניין - נסיעה אוטונומית לאחור, בה הרכב חוזר על עקבותיו במדויק לטווח של עד 50 מטר, למשל אם לא ניתן לבצע פניית פרסה.