את QX70 הוותיק (2008) ניתן להשיג בישראל עם מערכת הנעה אחת בלבד – V6 בנזין בנפח 3.7 ליטר עם 320 כ"ס, תיבת 7 הילוכים אוטומטית-פלנטארית והנעה כפולה קבועה. הביצועים הם 6.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש לצד צריכת דלק של 8.3 ק"מ/ל' בממוצע ע"פ נתוני היצרן.
הדגם מוצע באחת משתי רמות גימור – GT או פרמיום, הבכירה יותר. רמת הגימור הבסיסית – שהוזלה ב-60,000 שקל – כוללת, בין השאר, חישוקי "20, גג שמש חשמלי, חימום וקירור למושבים הקדמיים, כוונון חשמלי לגלגל ההגה ופנסי בי-קסנון עוקבי פנייה. יחד עם זאת, ב-GT אין בכלל מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות, כך שנדרשת מערכת התרעה בהתקנה מקומית.
רמת הגימור הבכירה של QX70 – 'פרמיום', שהוזלה ב-50,000 שקל – כן כוללת מערכת בטיחות מתקדמות מקוריות, ופוטרת את הרוכש מהצורך להתקין מערכת התרעה בהתקנה מקומית. מפרט אביזרי הבטיחות כולל, בין השאר, בלימת חירום אוטונומית (ללא זיהוי הולכי רגל), התרעה על אי-שמירת מרחק, התרעת סטייה מנתיב ותיקון, בקרת שיוט אדפטיבית ומערך מצלמות היקפי 360 מעלות. כמו כן, רמת הגימור הגבוהה נבדלת מזו הנמוכה גם מערכת שמע משודרגת ('בוס', עם 11 רמקולים).