טימו ברנהרד, חמש פעמים אלוף מירוץ ה-24 שעות של הנורבורגרינג, קבע זמן הקפה של חמש דקות, 19 שניות ו-55 מאיות בנורבורגרינג נורדשלייפה, מסלול שאורכו 20.832 ק"מ. מדובר במהירות ממוצעת בלתי נתפסת של 233.8 קמ"ש, במה שנחשב לאחד המסלולים הקשים ומסוכנים בעולם. ברנהרד וה-919 רשמו מהירות מרבית של 369.4 קמ"ש בזמן הקפת השיא.
הזמן החדש משפר בכמעט 52 שניות את השיא המיתולוגי של בלוף, 6:11.13 דקות, שנקבע ב-1983 - שנתיים לפני שהנהג מצא את מותו במירוץ ה-1,000 ק"מ של ספא.
מכונית השיא כעת היא ה-919 הייבריד איבו, שמבוססת על דגם המירוץ איתו פורשה זכתה שלוש פעמים במירוץ 24 השעות של לה-מאן (2017-2015), האחרונה שבהן עם ברנהרד (לצד ברנדון הארטלי וארל במבר).
לאחר עונת 2017 פורשה פרשה מהתחרות, לא לפני שהמכונית עברה שורה של שדרוגים לקראת עונת 2018 (אליה לא הצטרפה לבסוף). במפרט השיא, היא צוידה במנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים (V4) והספק מרבי של 720 כ"ס (כ-500 במפרט המירוץ המקורי). מנוע הבנזין מניע את הגלגלים האחוריים.
בנוסף, המכונית מצוידת במערכת אגירת אנרגיה כפולה - אנרגיית הבלימה מהגלגלים הקדמיים, ואנרגיה נוספת ממערכת הפליטה. שתיהן יחד נאגרות במצברים ומשמשות מנוע חשמלי, שמפיק 440 כ"ס ומניע את הגלגלים הקדמיים - כך שמדובר למעשה במכונית עם הנעה כפולה לא קבועה.