טימו ברנהרד, חמש פעמים אלוף מירוץ ה-24 שעות של הנורבורגרינג, קבע זמן הקפה של חמש דקות, 19 שניות ו-55 מאיות בנורבורגרינג נורדשלייפה, מסלול שאורכו 20.832 ק"מ. מדובר במהירות ממוצעת בלתי נתפסת של 233.8 קמ"ש, במה שנחשב לאחד המסלולים הקשים ומסוכנים בעולם. ברנהרד וה-919 רשמו מהירות מרבית של 369.4 קמ"ש בזמן הקפת השיא.
![פורשה מדהימה עם שיא חדש בנורבורגרינג](/Attachment/Gallery/239747/1597880/_crop_to50_750x750.jpg)
הזמן החדש משפר בכמעט 52 שניות את השיא המיתולוגי של בלוף, 6:11.13 דקות, שנקבע ב-1983 - שנתיים לפני שהנהג מצא את מותו במירוץ ה-1,000 ק"מ של ספא.
מכונית השיא כעת היא ה-919 הייבריד איבו, שמבוססת על דגם המירוץ איתו פורשה זכתה שלוש פעמים במירוץ 24 השעות של לה-מאן (2017-2015), האחרונה שבהן עם ברנהרד (לצד ברנדון הארטלי וארל במבר).
![פורשה מדהימה עם שיא חדש בנורבורגרינג](/Attachment/Gallery/239747/1597881/_crop_to50_750x750.jpg)
לאחר עונת 2017 פורשה פרשה מהתחרות, לא לפני שהמכונית עברה שורה של שדרוגים לקראת עונת 2018 (אליה לא הצטרפה לבסוף). במפרט השיא, היא צוידה במנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים (V4) והספק מרבי של 720 כ"ס (כ-500 במפרט המירוץ המקורי). מנוע הבנזין מניע את הגלגלים האחוריים.
בנוסף, המכונית מצוידת במערכת אגירת אנרגיה כפולה - אנרגיית הבלימה מהגלגלים הקדמיים, ואנרגיה נוספת ממערכת הפליטה. שתיהן יחד נאגרות במצברים ומשמשות מנוע חשמלי, שמפיק 440 כ"ס ומניע את הגלגלים הקדמיים - כך שמדובר למעשה במכונית עם הנעה כפולה לא קבועה.