בקצרה, זו צ'אלנג'ר שמציעה 797 כ"ס - כן, קראתם נכון - ומומנט מרשים לא פחות של 98 קג"מ. הרדאיי מאמצת גרסה מוחלשת של מנוע הדמון (Demon, שד) משנה שעברה, שהציעה 840 כ"ס. אלא שהפעם זו לא מהדורה מיוחדת אלא גרסה סדרתית למהדרין, שתמוצב כבכירה במשפחת ה-"SRT הלקאט" (Hellcat, חתול השאול). וכן, בדודג' אוהבים שמות יוצאי דופן.
הגרסה החדשה מצוידת במנוע V8 בנפח 6.2 ליטר, עם מה שהיצרנית מגדירה "מגדש העל הגדול ביותר בעולם בייצור סדרתי". הוא מציע גדישה של 14.5 PSI לעומת 11.6 בהלקאט רגילה ("רק" 717 כ"ס, 10 יותר מלפני מתיחת הפנים).
הרדאיי מקבלת גם שתי משאבות דלק במקום אחת, מה שיכול להסביר את תצרוכת הדלק המטורפת תחת מצערת מלאה: 5.4 ליטר בנזין לדקה. וכן, זה אומר שאם תלחצו עד הסוף על דוושת התאוצה תגמרו את כל הבנזין במיכל בתוך 11 דקות. עוד עדות לכך שנתוני תצרוכת דלק בתנאי מעבדה קצת חוטאים לאמת: הנתון הרשמי בנסיעה בינעירונית עומד לפי דודג' על 9.35 ק"מ לליטר מכובדים.
ומה עם ביצועים? גם כאן לא חסרים מספרים מפוצצים: האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת רק 3.4 שניות, המהירות המרבית עומדת על 327 קמ"ש ולא פחות חשוב, לפחות אם אתם חיים בקרב חובבי רכב אמריקאים, לרדאיי זמן האצה מכובד מעמידה לרבע מייל (כ-400 מטר) - 10.8 שניות.
מלבד הגרסה החדשה, מתיחת הפנים מביאה איתה גם עדכונים לעיצוב יתר הגרסאות. בין היתר מושקים מכסי מנוע חדשים בשני עיצובים - בגרסאות הבכירות עם שני "שנורקלים", פתחי יניקת אוויר למנוע. גרסאות הבסיס מקבלות בין היתר פתח הוצאת אוויר חדש וגרסת המרכב הרחב (תוספת של כתשעה ס"מ) תהיה זמינה מעתה ביותר גרסאות.
מה שנותר לא זמין בינתיים, הוא שיווק של דגמי הצ'אלנג'ר בישראל. נכון לעתה לא ידוע על תוכניות של חברת סמל"ת, יבואנית דגמי פיאט קרייזלר לישראל, להשיק אצלנו את מכונית השרירים הוותיקה. ותודו שזה, למרות גילה המתקדם, די חבל.