עם השקתה של רמת גימור 'טק אדישן', הכריזה יבואנית פיג'ו כי מערכת הבלימה האוטונומית תוצע גם ברמת האבזור 'אקטיב', וכי מופסקת שיווקה של רמת הגימור הנמוכה 'אקסס' - כך שמערכת בלימה אוטונומית הופכת לפרט אבזור תקני ב-208. כמו בגרסה הספורטיבית, גם כאן מדובר במערכת מיושנת יחסית, שמוגדרת "עירונית" ומוגבלת עד ל-30 קמ"ש.
מלבד מלבד מערכת הבלימה האוטונומית, רמת גימור 'טק אדישן' כוללת גם מצלמת נסיעה לאחור מקורית, חיישני חנייה היקפיים מקוריים ומערכת חנייה אוטונומית-חלקית, שמסייעת בכניסה למקום חניה וביציאה ממנו. האבזור כולל גם תאורת פנייה - למעשה הפעלה של פנס ערפל בצד אחד בהתאם לכיוון גלגל ההגה, לשיפור ראות בעיקר בתמרונים איטיים. את מפרט האבזור משלימים חיישני אורות וגשם ובקרת אקלים מפוצלת.
![פיג'ו 208 'טק אדישן' בישראל - מ-105,000 שקל](/Attachment/Gallery/239804/1598386/_crop_to50_750x750.jpg)
הגרסה החדשה כוללת גם תוספות עיצוב שונות. מבחוץ יש יותר כרום - למשל במראות ומסגרות החלונות, כמו גם חישוקים קלים מרובי חישורים. בתא הנוסעים תמצאו גלגל הגה מצופה עור עם עיטור כרום, קישוטים דמויי סיבי פחמן ותגי "טק אדישן" במפתני הדלתות.
![פיג'ו 208 'טק אדישן' בישראל - מ-105,000 שקל](/Attachment/Gallery/239804/1598387/_crop_to50_750x750.jpg)
מחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, נמסר כי 208 'טק אדישן' תוצע ב-105,000 שקל, לעומת 104,000 שקל ל'אקטיב'; בשני המקרים, עם רק עם מנוע טורבו-בנזין (1.2 ליטר, 110 כ"ס) ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. כמו כן, 208 זמינה גם עם תיבה ידנית ומנוע דיזל, רק ברמת גימור 'אקטיב', ב-105,000 שקל.