שלושה חודשים לאחר שמזראטי הציגה את לבנטה בגרסת טרופאו עם 600 כ"ס, מכריז היצרן על גרסת GTS – ספורטיבית אף היא אך מתונה יותר, עם 550 כ"ס. 

מזראטי מציגה לבנטה GTS


למעשה, גרסת GTS זהה לטרופאו בכל – במנוע (V8 בנפח 3.8 ליטר, שמקורו בפרארי), במערכת העברת כוח, בכיול המתלים ובהופעה חיצונית. ההבדל העיקרי הוא כאמור בהספק המופחת, ובביצועים מעט פחות מסחררים: 4.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 292 קמ"ש, לעומת 3.9 שניות ו"מעל 300 קמ"ש" בטרופאו.

שינויים נוספים בגרסה החדשה הם בגימור, מבחוץ ומבפנים (מעט שונה מזה של טרופאו) והעובדה שגרסת GTS תהיה הראשונה מבין דגמי מזראטי, עם אפשרות לתאורת 'מטריקס לד'. שינויים נוספים, שיוכנסו בכל הגרסאות ורמות הגימור של לבנטה, כוללים גם בורר הילוכים מסוג חדש, מערכת מולטימדיה מעודכנת ומבחר צבעי המרכב גדול יותר.

מזראטי מציגה לבנטה GTS


המחיר לגרסת GTS החדשה של מזראטי לבנטה טרם פורסם, אך הוא צפוי להיות נמוך ממיליון השקלים הנדרשים עבור גרסת טרופאו. גרסת GTS תיובא בהזמנה מיוחדת.