סיד – המשפחתית החדשה
הדור השלישי של המשפחתית שהושק ב-2006 ונועדה במקורה לאירופה (בניגוד לפורטה, המכוונת לארה"ב), הוצג בתערוכת ז'נבה השנה, ויגיע לישראל בין אוגוסט לאוקטובר. הדגם החדש, וכמו הדגם התאום, יונדאי i30, מצויד במנוע 1.4 ליטר מוגדש המייצר 140 כ"ס ומשודך לתיבה דו-מצמדית עם שבעה הילוכים. מנוע נוסף הוא טורבו-דיזל 1.6 ליטר עם 136 כ"ס המצויד באותה תיבה וכאן אין שינוי ביחס לדגם הנוכחי. הסיד החדשה משודרגת באבזור הנוחות ובמערכות הבטיחות (תקניות ובתשלום), והיא כוללת מערכת לנהיגה אוטונומית חלקית (מעקב אחרי רכב לפנים ובהתאם לתוואי הדרך).
נירו – פנאי מחושמל
רכב הפנאי הקומפקטי נירו המוצע בישראל בגרסה היברידית, יגיע לכאן גם בגרסה כל-חשמלית. הרכב, שנחשף בתחילת מאי, יוצג בתערוכת פריז (2-14.10.18) ויציע טווח שימושי ויעיל: החל ב-240 ק"מ בגרסה הבסיסית ו-380 ק"מ בבכירה לפי קיבולת הסוללות - 39.2 קילוואט-שעה או 64 קילוואט-שעה. הגרסה המחושמלת לנירו צפויה להגיע לישראל עם תחילת הרבעון הרביעי של 2018.
סטינגר – הנעה אחורית
הסטינגר היא היוצאת מהכלל בין מכוניות הנוסעים של קיה, ולא בגלל שמדובר במכונית סלון; לקיה יש דגם כזה (קדנצה/K7). הייחוד הגדול הוא ביצירת רכב עם מאפיינים שונים לגמרי מהמקובל אצל היצרן הקוריאני: הנעה אחורית, ביצועים מכובדים, מבנה של סדאן/קופה והתייחסות למושג הנאה מנהיגה.
הסטינגר יושבת על בסיס גלגלים גדול של 291 ס"מ, מוצעת עם מנוע דיזל עם 200 כ"ס, בנזין מוגדש 2.0 ליטר 255 כ"ס ו-V6 כפול-מגדשים 3.3 ליטר עם 370 כ"ס, וזה מאיץ אותה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות. לתיבה האוטומטית 8 הילוכים וההנעה אחורית או כפולה לגרסה החזקה ביותר. דגם זה צפוי להגיע לישראל בחודש ספטמבר הקרוב.