תחת השם RA-R, זו אחת האימפרזה STi החזקות אי-פעם, עם 329 כ"ס ומומנט מרבי מרשים של 44 קג"מ (ברצועת כוח צרה יחסית למקובל כיום של 4,800-3,200 סל"ד), זאת ממנוע בוקסר ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (300 כ"ס ממנוע 2.5 ליטר בישראל) שמשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית והנעה כפולה. נתוני ביצועים לא פורסמו, אך צפו לשיפור ביחס ל-STi הנמכרת אצלנו - 5.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ו-255 מרביים.
בעוד מבחינת עיצוב היא כמעט לא שונה מ-STi רגילה, למעט נגיעות קלות של אדום, תגי RA-R וחישוקי "18 בשחור-מט, הגרסה המיוחדת מציעה לא מעט שיפורים מתחת לעור. בין היתר היא מצוידת בתוכנת ניהול מנוע משודרגת, מגדש חדש, מצמד וגל תנופה משופרים, הנמכת מתלים והיגוי מהיר יותר.
סובארו תציע רק 500 יחידות של הדגם המשופר, כולן מיועדות ליפן. מחירן במולדת סובארו עומד על קצת פחות מחמישה מיליון ין, או קצת פחות מ-164 אלף שקל כולל מסים מקומיים. בישראל מחיר ה-STi הרגילה עומד על החל מ-300 אלף שקל.