![רנו קנגו דיזל אוטומטי בישראל – מ-144,000 שקלים](/Attachment/Gallery/239897/1599816/_crop_to50_750x750.jpg)
תיבת ההילוכים היא רובוטית דו-מצמדית עם 6 הילוכים, המחוברת לאותו מנוע 1.5 ליטר דיזל (8 שסתומים) עם 90 כ"ס ו-22.4 קג"מ. צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת טובה פחות משל הגרסה הידנית – 20.8 ק"מ/ל' בהשוואה ל-23.2 ק"מ/ל', הבדל של 10%.
גם נתוני התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש (14.9 שניות, במקום 13.3) וכושר ההעמסה (510 ק"ג, לעומת 555 ק"ג בגרסה הידנית) טובים פחות. כושר ההעמסה הוא הנמוך ביותר במסחריות הקטנות. יצוין כי המשקל העצמי עלה ב-75 ק"ג (5%) ל-1470 ק"ג. מרווח הטיפולים עומד על 30,000 ק"מ או שנה.
![רנו קנגו דיזל אוטומטי בישראל – מ-144,000 שקלים](/Attachment/Gallery/239897/1599819/_crop_to50_750x750.jpg)
מנגד, גרסת הדיזל האוטומטית היא האוטומטית היחידה במבחר של קנגו המורשית לגרור. עם כושר גרירה של 1350 ק"ג (נגרר עם בלמים), זוהי המסחרית הקטנה עם כושר הגרירה מהטובים בקטגוריה – שנייה רק לפולקסווגן קאדי.
סקירת קבוצה - מסחריות קטנות
מבחינת רמת האבזור, אין שינויים מיוחדים, כך שהמפרט נותר בסיסי ומערכות בטיחות מתקדמות אינן מוצעות כלל.
![רנו קנגו דיזל אוטומטי בישראל – מ-144,000 שקלים](/Attachment/Gallery/239897/1599817/_crop_to50_750x750.jpg)