קרסו, יבואנית רנו, החלה לשווק את רנו קנגו, לראשונה, בגרסת דיזל עם תיבה אוטומטית. גרסה זו תוצע רק בתצורת המרכב הבינונית ולא בארוכה, ותחליף את גרסת הדיזל הידנית שהוצעה עד כה. המחיר – מ-144,000 שקלים, מחיר הגבוה ב-5000 שקלים מהגרסה המוחלפת. 

רנו קנגו דיזל אוטומטי בישראל – מ-144,000 שקלים


תיבת ההילוכים היא רובוטית דו-מצמדית עם 6 הילוכים, המחוברת לאותו מנוע 1.5 ליטר דיזל (8 שסתומים) עם 90 כ"ס ו-22.4 קג"מ. צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת טובה פחות משל הגרסה הידנית – 20.8 ק"מ/ל' בהשוואה ל-23.2 ק"מ/ל', הבדל של 10%.

גם נתוני התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש (14.9 שניות, במקום 13.3) וכושר ההעמסה (510 ק"ג, לעומת 555 ק"ג בגרסה הידנית) טובים פחות. כושר ההעמסה הוא הנמוך ביותר במסחריות הקטנות. יצוין כי המשקל העצמי עלה ב-75 ק"ג (5%) ל-1470 ק"ג. מרווח הטיפולים עומד על 30,000 ק"מ או שנה.

רנו קנגו דיזל אוטומטי בישראל – מ-144,000 שקלים


מנגד, גרסת הדיזל האוטומטית היא האוטומטית היחידה במבחר של קנגו המורשית לגרור. עם כושר גרירה של 1350 ק"ג (נגרר עם בלמים), זוהי המסחרית הקטנה עם כושר הגרירה מהטובים בקטגוריה – שנייה רק לפולקסווגן קאדי.

סקירת קבוצה - מסחריות קטנות

מבחינת רמת האבזור, אין שינויים מיוחדים, כך שהמפרט נותר בסיסי ומערכות בטיחות מתקדמות אינן מוצעות כלל.

רנו קנגו דיזל אוטומטי בישראל – מ-144,000 שקלים