על בסיס ה-G500, עם מנוע V8 טווין-טורבו בנפח 4.0 ליטר (422 כ"ס, 62.1 קג"מ), בראבוס מציעה את ערכת השיפורים "B40 - 500 PowerXtra". מדובר למעשה בתוכנת ניהול מנוע משודרגת, שמשנה את אופי הגדישה, תפקוד מחשב הרכב כולל תזמן הזרקה והצתה ועוד.
השינוי הקטן יחסית יוצר שיפור מכובד: תוספת של 78 כ"ס ל-500 בדיוק, ומומנט שמזנק ביותר מ-10 קג"מ ל-72.3 בין 2,250 ל-4,250 סל"ד. תוספת הכוח משפרת את ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש מ-5.9 ל-5.7 שניות, בעוד המהירות המרבית נותרה מוגבלת אלקטרונית ל-210 קמ"ש.
מלבד כוח, בראבוס מציעה גם ערכות עיצוב. מבחוץ תוכלו להזמין חישוקים בעיצוב המפורסם של בראבוס במידה של החל מ-"20 ועד "23(!). אם תבחרו במידה הגדולה תקבלו צמיגי 305/35 ענקיים. יש גם מכסה מנוע מסיבי פחמן, פגושים חדשים וניפוחים למרכב למראה העוד-יותר-שרירי.
בתא הנוסעים השמיים הם הגבול, תודות לסדנת העיצוב של בראבוס שתתאים לכם את גוון העור, האלקטנרה והעיצוב לפי טעמכם האישי. מחיר השיפורים לא פורסם, אך לפני שאתם רצים להזמין אל תשכחו שצריך גם לקנות G500 - שמחירו בגרמניה עומד על החל מ-90,000 יורו (382,000 שקל לפני מסים), או החל מ-1,177,000 שקל בישראל.