המערכת החדשה, שנמצאת בפיתוח מאז 2014, נקראת SSZ, ר"ת של "Seperated Sound Zone" - אזור שמע נפרד. באמצעות שימוש במספר גבוה של רמקולים מדויקים ומערכת להשתקת רעשים, כמו גם במגביר ומנמיך גלי קול, נמנעת חפיפה בין צלילים והפרעה הנגרמת בהאזנה לשני שירים במקביל, למשל.
ביצרנית הקוריאנית מבטיחים כי המערכת תאפשר לשמוע יצירות שונות במקביל, לנהל שיחה ולקבל התרעות מהמכונית - למשל הנחיות ניווט או התרעות בטיחות - מבלי להפריע לנוסעים שמקשיבים לתוכן אחר. ביטול הצורך באוזניות, יאפשר קיום שיחה בין נוסעים בקלות.
בשלב זה לא ידוע באילו מכוניות יונדאי תציע את המערכת, שלטענת היצרנית תהיה זמינה לשיווק בתוך שנה עד שנתיים. ניתן להעריך עם זאת, כי היא תוצע תחילה במכוניות הגדולות והיקרות ביותר של יונדאי וחברת הבת שלה, קיה, ותזלוג לדגמים הזולים רק זמן מה לאחר מכן.