אבל הרכב הפופולרי ביותר של סקודה, בינתיים, הוא דווקא זה שכבר לא בין החיים: סקודה יטי. רכב הפנאי שהתחיל את הכל, והוחלף על-ידי הקארוק המעט גדול ממנו גם בישראל. זה כמובן לא הסוף, כי מחליף קרוב יותר ליטי צפוי בעוד מספר חודשים, על בסיס סיאט ארונה וכמתחרה לרכבי פנאי קטנים דוגמת פיג'ו 2008 ושברולט טראקס.
אז כמה רכבי פנאי סקודה מכרה עד היום מכל דגם? מהקודיאק יוצרו עד עתה 215,687 יחידות, בעוד מהקארוק הצעיר יותר רק 87,859. הקאמיק יוצר ב-11,941 יחידות בשבועות הבודדים בו הוא מיוצר, וכל אלו מתגמדים בהשוואה ליטי - 684,513 יחידות.
בישראל נמסרו השנה (ינואר-יוני) 173 יטי עד להפסקת השיווק בחודש מרץ. מהקארוק נמסרו 574 יחידות מאז החל השיווק באפריל, ומהקודיאק שמשווק מתחילת השנה, נמסרו 1,315 יחידות. אשתקד נמסרו 1,573 יחידות מהקודיאק, מהשקתו ביוני ועד סוף השנה.