באירוע "שבוע הרכב של מונטריי" שנערך בקליפורניה, ארה"ב, מוצגת הגרסה החדשה. הפיסטה (Pista, מסלול באיטלקית), מציעה שורה של שדרוגים - בהם מנוע חזק משמעותית, פחות משקל, שיפור ליכולת הדינמית ועיצוב חדש, בעיקר לטובת היעילות האווירודינמית.
תמצאו כאן פגושים שונים, ספויילרים ומסיטי רוח שפותחו בהשראת מכוניות המירוץ של פרארי - ובראשן ה-488GTE וה-488 צ'אלנג', אך גם מכונית הפורמולה 1 של המותג. פרארי מבטיחה שיפור מרשים של 20% לכושר ההצמדה של המכונית, מה שיאפשר יציבות משופרת במהירויות גבוהות.
תוכנת ניהול חדשה למערכת הבלימה, ששולטת על הלחץ שמופעל על הקליפרים (הרכיב במערכת הבלימה שלוחץ על צלחת הבילום), תאפשר שליטה מדויקת יותר בבלמים. פרארי מסבירה כי התוכנה תביא לכך שהנהג יוכל להיכנס לפנייה ולצאת ממנה באופן מדויק יותר, על-ידי בלימה בעוצמה ובנקודה המדויקות.
לגרסת הספיידר אורך של 460.5 ס"מ, רוחב של 197.5 ס"מ וגובה של 121 ס"מ. היא שוקלת 1,380 ק"ג (100 יותר מפיסטה ברלינטה), ומצוידת במנוע ה-V8 החזק בתולדות פרארי. עם שמונה צילינדרים (V8), שני מגדשים ונפח של 3.9 ליטר, המנוע מספק 720 כ"ס ב-8,000 סל"ד (50 יותר מב-488 רגילה) ומומנט מרבי של 78.5 קג"מ ב-3,000 סל"ד. המנוע המחודש גם קל מבעבר, כך פרארי.
והביצועים? האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 2.85 שניות בלבד (כמו הברלינטה), ול-200 קמ"ש נדרשות שמונה שניות בדיוק, מעט איטי מאחותה הסגורה (7.6 שניות). המהירות המרבית נקבעה על 340 קמ"ש.
לישראל פרארי 488 פיסטה תגיע באמצע שנת 2019. ביבואנית, חברת אוטו איטליה, מספרים כי יגיעו רק שתי יחידות שהוקצו לשוק הישראלי מדגם הברלינטה. מחיר כל אחת מהן, וכדאי שתשבו לפני שאתם קוראים זאת: שלושה מיליון שקלים. מחיר ומועד שיווק לספיידר אינם ידועים.