המכונית, שהוצגה בדור השני ב-2015, לא משווקת בישראל. למרות שאחת הגיעה לכאן לרגל פתיחת אולם תצוגה חדש של חברת מאיר, יבואנית הונדה, ביבואנית מדגישים גם היום כי בשלב זה אין תוכניות לשיווק הדגם בישראל.
מתיחת הפנים אינה גדולה, וכוללת עדכונים קלילים לעיצוב החיצוני והפנימי. צבע חדש נוסף למבחר - "כתום תרמי", ובתא הנוסעים תוכלו לבחור בצבע אדום (עם מושבי עור) או כחול (עם עור משולב אלקנטרה).
כיאה למכונית ספורט, השינויים המשמעותיים יותר נשמרים ליכולת הדינמית. הונדה מבטיחה כאן שורה של שיפורים, בהם עדכון למתלים האדפטיביים (כולל גם שיפור לנוחות במצב הרך ביותר), מוטות מייצבים עבים יותר (26% מלפנים ו-19% מאחור), כיול חדש להיגוי ולבקרת היציבות.
יחד עם צמיגים חדשים - קונטיננטל קונטי-ספורט 6 שתוכננו במיוחד עבור ה-NSX - מכונית הספורט רושמת שיפור דרמטי בביצועים במסלול סוזוקה ביפן - שתי שניות פחות להקפה לעומת הדגם היוצא. הונדה גם ביצעה שיפורים קלים ליחידת הכוח ההיברידית, בהם מזרקי דלק חדשים למנוע הבנזין, תוספת מסנן חלקיקים (הנדרשת לעמידה בתקינה האירופאית) ותוכנת ניהול מנוע מחודשת.
ביצרנית לא מצהירים על שינוי בנתוני ההספק והמומנט או בביצועים על הנייר, שעומדים בדגם היוצא על 573 כ"ס - 507 כ"ס ממנוע 3.5 ליטר טורבו-בנזין (V6) ושלושה מנועים חשמליים (אחד עם 48 כ"ס ושניים עם 37 כל אחד). בסיוע תיבת תשעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה, ה-NSX מאיצה למהירות מרבית של 308 קמ"ש.