מכונית המסלול - שלא מורשית תנועה בכביש ציבורי - תוכננה להיות תחרותית מול מיטב התוצרת של פרארי, פורשה ואחרות, ותתחרה ברחבי העולם בתקינת GT3. מחירה עומד על 440 אלף פאונד - יותר משני מיליון שקלים.
בתמורה לסכום האסטרונומי תקבלו מכונית מירוץ מוכנה לשימוש, כולל מנוע 4.0 ליטר טווין-טורבו בנזין עם שמונה צילינדרים, תיבת שישה הילוכים סיקוונסיאלית והנעה אחורית. נתונים טכניים לא פורסמו. ל-720S הרגילה עם אותו מנוע יש הספק של 720 כ"ס, היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 2.9 שניות ולמהירות מרבית של 341 קמ"ש.
גרסת ה-GT3 כוללת שינויים לעיצוב לשיפור היעילות האווירודינמית, צמיגי פירלי ייעודיים למסלול, כלוב התהפכות ומושב נהג מקוולאר וסיבי פחמן. שורה ארוכה של שדרוגים בוצעו גם לשלדה, וה-GT3 מציעה מתלי קוילאובר עם בולמים מתכווננים.
בדומה לדגמי מקלארן האחרים, לפי שעה לא ידוע על תוכניות לשיווק ה-GT3 720S בישראל. מספר יחידות מדגמי הכביש של מקלארן, עם זאת, הגיעו לכאן לאחרונה בייבוא אישי.