מה שברור, הוא שקאדילק צפויה לתנופת דגמים בישראל, זאת משום שהיצרנית עצמה ניצבת בפני שנה בה יוצג מבחר חדש של דגמים. שלושה מהם יגיעו אלינו כבר ב-2019.
בהשקת האסקלייד סיפר אור קליין, ראש חטיבת היוקרה של UMI, על כך שלהערכתו קאדילק צפויה לעבור בשנתיים הקרובות את רף מכירת 1,000 מכוניות לשנה. בדרך לקפיצת המדרגה הצפויה (לעומת כ-500 כיום) יהיה ל-XT4 החדש תפקיד חשוב. רכב זה מכוון היישר לאחת הקטגוריות הצומחות ביותר בקרב יצרניות היוקרה, פנאי קומפקטי יוקרתי, עם הכוונת לאודי Q3 וב.מ.וו X1. ה-XT4 ינחת בארץ בסוף השנה הנוכחית.
ב-UMI מעוניינים להביא גרסאות מאובזרות מאלה של המתחרות, במחיר תחרותי. הצלחתו עשויה לסייע לחציית רף 1,000 המסירות כבר ב-2019.
תכניות קאדילק הרשמיות כוללת תשעה דגמים עד 2020, ארבעה מהם חדשים לגמרי והיתר מחודשים. בתחילת 2019 קאדילק תציג את ה-CT5, יורשת ה-CTS, שתמוצב באופן ישיר יותר מול ב.מ.וו סדרה 3 ואודי A4. אחריה יוצג רכב פנאי גדול מה-XT5 ועם שבעה מושבים, שעשוי לקבל את השם XT6.
מחצית השנייה של 2019 קאדילק תשיק אחות קטנה ל-CT5, שתכונה CT3 או CT4 ותציע הנעה אחורית, בדומה למכונית אותה תחליף (ATS). במהלך 2020 נראה כנראה מכונית פאר גדולה מה-CT6, כמו גם אסקלייד חדש (הדור הנוכחי הושק ב-2013), שיוצע שוב בשתי גרסאות מרכב (רגיל וארוך). כן צפויה הצגת שני כלי רכב ספורטיביים עם הנעה אחורית, שיתבססו על יורשות ה-CTS וה-ATS.
במקביל קאדילק צפויה להציג חידושים מהותיים בתחום מערכות ההנעה, עם גרסאות כלאיים נטענות (פלאג-אין הייבריד) - כפי שהצהירה מארי בארה, יו"ר ג'נרל מוטורס. לאור ההצלחה של רכבי כלאיים נטענים יוקרתיים בזכות הקלות המס, ברור שהיבואנית תשמח להשתתף בחגיגה זו. לא ברור אם זה יקרה כבר ב-2019. במקביל, בחברת UMI עדיין בודקים את האפשרות לייבא את הגרסה הנטענת של ה-CT6.