במסגרת מתיחת הפנים, ה-RC מאמצת עדכונים קלילים לעיצוב החיצוני, כולם בהשראת ה-LC הגדולה ויקרה יותר, כך לקסוס. בין היתר ניתן לזהות יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, שינויים לפגושים ופתחי איוורור חדשים. לקסוס מבטיחה כי חלק מהשינויים בוצעו גם מסיבה תכליתית ולא רק אסתטית - שיפור היעילות האווירודינמית של המרכב.
לצד זה, היפנים מציינים גם שיפורים למתלים, היגוי, צמיגים ולתגובת המנוע בגרסת הטורבו המשווקת אצלנו. המנוע עצמו כפי הנראה לא עבר שינויים, ויאיץ את ה-RC (בשמה המלא לקסוס RC300 בגרסה זו) מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.5 שניות.
גם המידות לא השתנו דרמטית, ויעמדו על אורך של כ-470 ס"מ, רוחב של 184 ס"מ, גובה של כ-140 ס"מ ובסיס גלגלים של 273 ס"מ. ה-RC מצוידת בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.
פרטים נוספים על מכונית הקופה המחודשת צפויים להתפרסם בתערוכת פריז, שתיערך השנה ב-14-4 באוקטובר. שיווקה יחל באירופה עוד בסוף השנה הנוכחית, כך שצפו למסירות ראשונות בישראל בתחילת 2019.