הסנאט היא לימוזינת פאר ענקית, עם אורך של 563 ס"מ - חצי מטר יותר ממרצדס S-קלאס - ובסיס גלגלים של 330 ס"מ. לא ארוך מספיק? יש גם גרסת בסיס גלגלים ארוך (430 ס"מ!), שאורכה הכללי 663 ס"מ. כן, יותר משישה וחצי מטרים. לשם השוואה, אורכה של רולס-רויס פאנטום ארוכה עומד על 598 ס"מ "בלבד".
הלימוזינה הרוסית מצוידת במנוע V8 מוגדש, עם נפח של 4.4 ליטר ו-600 כ"ס. יחידת הכוח, שפותחה בסיוע פורשה, נתמכת על-ידי מערכת כלאיים עם מנוע חשמלי בעל 40 כ"ס, בעיקר לטובת כיבוי מנוע הבנזין בשיוט ומוקדם יותר בעצירה. למרות משקל עצמי של החל מ-2,750 ק"ג, הסנאט מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך פחות משש שניות. היא מצוידת בתיבת תשעה הילוכים אוטומטית.
אם כל זה לא מספיק, באורוס מפתחים בנוסף גם יחידת כוח חזקה יותר. לזו יהיה נפח של 6.6 ליטר, 12 צילינדרים והספק מרבי של 859 כ"ס. מקור המנוע אינו ידוע, וגם נתוני ביצועים לא פורסמו.
אורוס, שפיתחה את המכונית בתמיכת קרן NAMI, המכון המרכזי למחקר מדעי למכוניות ומנועי מכוניות (רשות ממשלתית רוסית), מתכננת ייצור של כ-150 מכוניות בשנת 2019. לאחר מכן יורחב לכ-10,000 מכוניות, על-ידי הוספת דגמי יוקרה נוספים, בהם רכב פנאי ומיניוואן.
מחיר הסנאט לא פורסם, אך עם רולס-רויס על הכוונת ואבזור שופע - כולל אפילו מקרר עם כוסות קריסטל מהודרות - אל תצפו לשלם מעט. ואם חששתם, אז כן - יש גם גרסה משוריינת.