סקירה זו נחלקת לשתיים. בחלק הראשון הדגמים שמועד הגעתם לישראל ידוע, ואלה מופיעים כאן לפי רבעון ובתוכו לפי סדר א"ב. בחלק השני יפורסמו הדגמים שיגיעו לישראל במהלך 2019, אך מועד שיווקם טרם נקבע.
במספרים
במהלך השנה ורבע הקרובה אמורים להיות מושקים בישראל 128 דגמים – רובם (40) דורות חדשים לדגמים קיימים, בעוד שהשאר אלו דגמים מחודשים (38), דגמים חדשים לחלוטין או כאלו שלא שווקו כאן (26) או גרסאות חדשות לדגמים קיימים (24).
חלוקת הדגמים החדשים לפלחי שוק מגלה כי מרבית החידושים יהיו במשפחתיות הקומפקטיות (17). פלחי שוק נוספים שבהם יהיו שינויים רבים יחסית הם דגמי הפנאי הבינוניים (15 דגמים), ונתון דומה יהיה בדגמים עם הקשר ספורטיבי. חידושים רבים יהיו במשפחתיות הגדולות ודגמי הפנאי הגדולים (13 דגמים בכל קטגוריה), בדגמי הפנאי הקומפקטיים (12 דגמים) ובדגמי הפנאי הקטנים (10 דגמים).
מתוך 128 הדגמים, 23 דגמים (18%) יוצעו עם אפשרות למערכת הנעה היברידית ולפחות 13 דגמים (10%) יוצעו עם מערכת הנעה חשמלית – סך הכל, מעל לרבע מכלל הדגמים יוצעו עם מערכות הנעה מתקדמות, שפחות נסמכות על בעירה פנימית.
_________________________________
עד סוף השנה הנוכחית
אסטון מרטין ונטאג'
דור חדש – שני – למכונית הספורט הבריטית. דגם חדש לחלוטין, המבוסס על הרצפה החדשה של DB11 הגדולה יותר. בחרטום – מנוע V8 של מרצדס בנפח 4.0 ליטר עם שני מגדשים והספק של 503 כ"ס ו-69.8 קג"מ, המועברים לגלגלים האחוריים דרך תיבה אוטומטית-פלנטרית עם 8 הילוכים ודיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני.
ב.מ.וו M2 קומפטישן
גרסה חדשה למכונית הקופה הספורטיבית. ההבדל העיקרי – מגדש טורבו נוסף לאותו המנוע (6 בטור, 3.0 ליטר), מה שתורם לא רק להעלאת ההספק והמומנט, אלא שגם תחום הגמישות גדול בהרבה מאשר קודם. עם זאת, המשקל העצמי ומרווח הגחון עלו מעט. גרסה זו, למעשה, תחליף את הגרסה הרגילה של M2 משיקולי פליטת מזהמים.
ב.מ.וו X4
דור חדש, שני, לדגם הפנאי-קופה הבינוני. מבוסס על X3, גדול משמעותית מקודמו ועדיין מעט קל יותר (50 ק"ג). מוצע עם מבחר מנועי טורבו בנזין ודיזל חדשים בנפחי 2.0 עד 3.0 ליטר, עם טווח הספקים הנע בין 184 ל-360 כ"ס.
בנטלי בנטאייגה (נובמבר)
דגם חדש, גם בישראל. רכב פנאי גדול, הראשון והיחיד של בנטלי – מותג הפאר הבריטי ששיווקו בישראל יחל בחודשים הקרובים (ראו מיד בהמשך). בנטאייגה מבוסס על פלטפורמת MLB של קבוצת פולקסווגן (שבנטלי היא חלק ממנה), המשרתת בין השאר גם את אודי Q7, למבורגיני אורוס ופורשה קאיין.
בנטאייגה יוצע בישראל עם מנועי בנזין (4.0 ליטר V8 עם 550 כ"ס, או 6.0 ליטר W12 עם 608 כ"ס), דיזל (4.0 ליטר V8 עם 435 כ"ס) או עם מערכת הנעה היברידית נטענת-רשת (על בסיס מנוע בנזין 3.0 ליטר). המחיר – מ-1.5 מיליון שקלים.
בנטלי קונטיננטל פליינג ספר (נובמבר)
דגם חדש בישראל. קונטיננטל פליינג ספר זו מכונית פאר וותיקה, שהוצגה במקור ב-2005 ועברה מתיחת פנים לאחרונה ב-2013. במפרט – מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר עם 528 כ"ס, תיבה עם 8 הילוכים וההנעה אחורית. המחיר – מ-1.5 מיליון שקלים.
בנטלי מולזאן (נובמבר)
דגם חדש בישראל. מכונית פאר-על, מתחרה ישירה לרולס רויס פנטום. הדגם הוצג ב-2010 והוא מצויד במנוע V8 בנפח 6.75 ליטר עם 537 כ"ס, תיבת 8 הילוכים והנעה אחורית. המחיר – מ-2.5 מיליון שקלים.
בנטלי קונטיננטל GT (נובמבר)
גם דור חדש, גם דגם חדש בישראל. הדור השלישי של קונטיננטל GT, שהוצג ב-2017, מבוסס על פלטפורמת MLB של קונצרן פוקלסווגן, ובמידותיה דומה לאלו של אסטון מרטין DB11, ב.מ.וו סדרה 8 ולקסוס LC (וכולן קטנות ממרצדס S קלאס קופה).
קונטיננטל תוצע בישראל עם מנוע W12 בנפח 6.0 ליטר, עם שני מגדשי טורבו, המפיק 635 כ"ס. ביחד עם תיבה דו-מצמדית (8 הילוכים) וההנעה כפולה, הביצועים הם 3.6 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 333 קמ"ש. המחיר – מ-1.6 מיליון שקלים.
לקסוס ES
גם דור חדש, גם דגם חדש בישראל. דור שביעי למכונית הסלון, שתחליף אצלנו את GS. הדגם החדש מבוסס על הפלטפורמה החדשה של טויוטה-לקסוס – כאן עם הנעה קדמית המשותפת לטויוטה קאמרי למשל, ולא פלטפורמת הנעה אחורית של LS או LC. ל-ES מערכת הנעה היברידית (ללא אפשרות לטעינה חיצונית) על בסיס מנוע 2.5 ליטר, עם הספק משולב של 218 כ"ס.
מאזדה 6
מתיחת פנים נוספת לדור השלישי של המשפחתית הגדולה. למרות זאת, מאזדה מבטיחה שינויים מכניים גדולים – כולל הקשחת המרכב ,הפחתת מרכז כובד, מערכות היגוי ומתלים חדשות. מנוע ה-2.5 ליטר תוכנן מחדש, וכולל כעת מערכת ניתוק אספקת דלק לשתי בוכנות בשיוט.
מאזדה CX-3
דגם מחודש של רכב הפנאי הקטן. העדכון כולל שינויי עיצוב קלים מבחוץ ומבפנים, עדכון למתלים, בידוד הרעשים ומושבים חדשים.
מאזדה MX-5
דגם מחודש לרודסטר היפנית. השיפורים בדגם המעודכן הם בעיקר מכניים – מעבר לשיפור בהספק המנוע (184 כ"ס, במקום 160) ובמומנט (20.9 קג"מ, במקום 20.4), גם דוושת המצערת כוילה מחדש. שינויים נוספים – הוספת מערכות בטיחות מתקדמות.
מיצובישי אאוטלנדר היברידי
דגם מחודש לרכב הפנאי הקומפקטי, בגרסה ההיברידית שלו. עיקר השינוי נמצא במערכת ההנעה החדשה – כולל מנוע בעירה פנימית חדש (2.4 ליטר, 133 כ"ס), גנרטור בעל כושר ייצור והעברת זרם משופר, מנוע חשמלי אחורי חזק יותר, סוללה בעלת הספק גבוה מבעבר (כעת 13.8 ק"ו/שעה) ועוד.
מרצדס A קלאס
דור חדש - רביעי - למשפחתית הקומפקטית. בין השינויים הבולטים – פלטפורמה חדשה, מערכות הנעה חדשות, סביבת נהג מתקדמת ועוד.
הגרסה הספורטיבית היותר-זולה, A35 AMG עם 306 כ"ס, תוצע אף היא באותו הזמן. הגרסה הספורטיבית החזקה - A45 AMG - תוצג מאוחר יותר השנה.
מרצדס C קלאס (ספטמבר)
דגם מחודש למשפחתית הגדולה. בין החידושים ניתן למנות עדכון קל להופעה החיצונית והפנימית, מערכות הנעה חדשות עם מערכת חשמל משנית (48V) ומערכות בטיחות מתקדמות מבעבר.
פולקסווגן טוארג
דור חדש, שלישי, לרכב הפנאי הגדול. המשקל הופחת, הממדים גדלו, המפרט הטכני עשיר – כולל, היגוי אחורי לסיוע בתמרון ולשיפור התנהגות הכביש, מוטות מייצבים אקטיביים, מערכת ראיית לילה, קפיצי אוויר ומסכי תצוגה גדולים במיוחד בסביבת הנהג (כולל "15).
מבחר המנועים כולל טורבו בנזין (V6 בנפח 3.0 ליטר) ובעיקר דיזל (V6 בנפח 3.0 ליטר עם שתי רמות הספק, או V8 בנפח 4.0 ליטר). יש גם גרסה היברידית נטענת-רשת, אך זו מוצעת כרגע בשוק הסיני בלבד.
פרארי 812 סופרפאסט
דגם חדש למכונית העל. סופרפאסט נחשבת למכונית החזקה ביותר בהיסטוריה של פרארי – בזכות מנוע V12 אטמוספרי בנפח 6.5 ליטר המפיק 800 כ"ס, גרסה משופרת של מנוע דומה בנפח 6.3 ליטר; ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 2.9 שניות, המהירות המרבית – 340 קמ"ש. זהו דגם GT (יורש את F12 ברלינטה) המצויד במנוע קדמי-מרכזי. מנגנון התגבור להגה הוא חשמלי – גם בפורטופינו יש כזה, אבל 812 הייתה הפרארי הראשונה לעשות שימוש במנגנון כזה.
קאדילק XT4
דגם חדש, ראשון מסוגו בגודל קומפקטי בקאדילק. XT4 מקביל בין היתר לאודי Q3, ב.מ.וו X1/X2, וולוו XC40 ועוד – אך גדול מהם. XT4 יוצע, תחילה, עם מנוע אחד – 2.0 ל' טורבו בנזין, חדש לחלוטין, עם תיבה אוטומטית 9 הילוכים והנעה קדמית או כפולה.
_________________________________
רבעון ראשון, 2019
אודי A1
דור חדש, שני, לסופרמיני. כבעבר, אותה פלטפורמה כמו בפולקסווגן פולו (וגם סיאט איביזה). הממדים גדלו ומערכות ההנעה כמקובל כיום בקבוצת פולקסווגן (מ-1.0 ל' טורבו ועד 2.0 ל' טורבו, מ-95 כ"ס ועד 200 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית או רובוטית דו-מצמדית); עם זאת, A1 תוצע עם אפשרות להנעה כפולה במספר גרסאות מנוע, ובהמשך – בסוף 2019 – צפויה גם גרסה ספורטיבית (S1) עם 250 כ"ס. כמו פולו, גם A1 תוצע הפעם רק בגרסת 5 דלתות.
אודי Q3
דור חדש, שני, לרכב הפנאי הקומפקטי. גדול משמעותית מקודמו. מערכות ההנעה בשלב זה קונבנציונליות, עם מנועי טורבו בנזין בנפח 1.5 עד 2.0 ליטר עם 150 עד 230 כ"ס (ואפשרות למנוע דיזל אחד, ללא פרטים עליו), אפשרות בחירה בין תיבה ידנית לרובוטית דו-מצמדית ואפשרות בחירה בין הנעה קדמית או כפולה.
אודי אי-טרון
דגם חדש של רכב פנאי גדול וחשמלי. לדגם החדש שני מנועים חשמליים (אחד לכל סרן) בעלי הספק משולב של 408 כ"ס ו-68 קג"מ, שיקבלו מתח מסוללה עצומה בעלת הספק של 95 ק"ו/שעה. כמקובל במערכות הנעה מסוג זה, ל"תיבת ההילוכים" יש "הילוך" בודד (הינע סופי). טווח הנסיעה המוצהר, על פי תקן המדידה החדש (WTLP), הינו 400 ק"מ. הביצועים - 5.7 שניות ל-100 קמ"ש והמהירות המרבית היא עד 200 קמ"ש.
אופל קומבו
דור חדש, חמישי, למסחרית הקומפקטית (שנעדרה כאן 15 שנים). למעשה, מדובר בגרסת אופל לסיטרואן ברלינגו/פיג'ו פרטנר – מהפלטפורמה ומערכות ההנעה ועד סביבת הנהג.
ב.מ.וו Z4
דור חדש, שלישי, לרודסטר. אין הרבה מידע כרגע – פרט לעובדה שבגרסת M40I הספורטיבית למחצה מותקן מנוע 6 בוכנות (טורי) בנפח 3.0 ליטר עם 340 כ"ס, וכי חלוקת המשקל בין הסרנים היא 50-50.
ב.מ.וו סדרה 8
דגם חדש, מחליף של סדרה 6. סדרה 8 דומה ל-6 בגודל, וכמותה תוצע גם בגרסאות קבריולה ו-4 דלתות-קופה (גראן קופה). כרגע מוצעת עם שני מנועים – בנזין V8 בנפח 4.4 ליטר עם 530 כ"ס, או 3.0 ליטר דיזל עם 320; בהמשך תוצע גם גרסת M8, עם מעל 600 כ"ס.
יגואר I פייס
דגם חדש של רכב פנאי גדול וחשמלי. מערכת ההנעה מבוססת על שני מנועים חשמליים המפיקים יחדיו 400 כ"ס, ואלו ניזונים מסוללה בעלת הספק של 90 ק"ו/שעה. טווח הנסיעה – 480 ק"מ, וההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש היא 4.8 שניות – ובעיקר בשקט. האחריות לסוללה – 7 שנים/160,000 ק"מ. המחיר – מ-454,000 שקלים.
יונדאי i20
דגם מחודש לסופרמיני. מעבר לשינוי בהופעה החיצונית, הדגם המחודש מוצע גם עם מערכת הנעה חדשה (1.0 ליטר טורבו עם 120 כ"ס, תיבה דו-מצמדית 7 היל') ועם מערכות בטיחות מתקדמות. כרגע לא ידוע אם חידושים אלו יוצעו בישראל.
יונדאי i30
דגם מחודש, לצד גרסה חדשה למשפחתית הקומפקטית. המשפחתית הקומפקטי תוצע עם שינוי קל בהופעה החיצונית ושיפור מכאני (מסנן חלקיקים) שיסייע בהפחתת פליטת מזהמים.
בנוסף, משפחת i30 תתרחב, אבל מעט – עם הגרסה הספורטיבית, N. גרסה זו לא רק מוצעת עם מנוע שונה (2.0 ליטר טורבו, 250 כ"ס), אלא גם עם מכלולי שלדה, מתלים והיגוי שונים. קיימת אפשרות לגרסת ביצועים, עם הספק מוגדל, מרכב קשיח יותר ודיפרנציאל מוגבל החלקה. לא ברור אלו מהגרסאות תוצענה אצלנו.
גרסאות פאסטבק/סטיישן, לעומת זאת, לא צפויות להיות מוצעות בישראל בקרוב.
יונדאי איוניק חשמלית
גרסה חדשה - חשמלית - למשפחתית הקומפקטית. מצוידת בסוללה בעלת הספק של 28 ק"ו/שעה, וזו מאפשרת טווח נסיעה רשמי של 280 ק"מ. למרות שימוש במתלה האחורי פשוט יותר ובעל ממדים קטנים יותר ביחס לגרסה ההיברידית (קורת פיתול, במקום מבנה רב חיבורי), גודל הסוללה עדיין גורם להקטנת נפח תא המטען (350 ליטר, במקום 443).
המחיר המשוער לא ידוע, אולם עם מס קנייה של 10% הניתן לכלי רכב חשמליים – יהיה מעניין לגלות כיצד תתומחר גרסה זו של המשפחתית הקומפקטית העממית.
יונדאי אלנטרה
דגם מחודש למשפחתית הקומפקטית. ההבדלים העיקריים הם בהופעה מבחוץ ומבפנים, והתווספותן של מערכות בטיחות מתקדמות.
יונדאי טוסון
דגם מחודש לרכב הפנאי הקומפקטי. ההופעה החיצונית מעט שונה, לצד סביבת נהג חדשה לחלוטין ומבחר עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות. ישנה גרסת דיזל-אוטומטית חדשה (1.6 ליטר עם 116-133 כ"ס, עם תיבה דו-מצמדית 7 היל'), כמו גם גרסאות היברידיות-מתונות (עם מערכת חשמל 48V שנועדה להפחית עומס מהמנוע). לא ידוע על כוונה לשווק את הגרסאות ההחדשות בישראל.
יונדאי סנטה פה
דור חדש, רביעי, לדגם הפנאי הבינוני. גדול מקודמו, ממשיך עם אותם מנועים כקודם – אבל עם תיבת הילוכים חדשה עם 8 הילוכים – ומתקדם יותר טכנולוגית (כולל מערכת התרעה על שכחת ילדים).
לקסוס UX
דגם חדש של פנאי קומפקטי, מקביל בין היתר לאודי Q3, ב.מ.וו X1/X2, וולוו XC40 ועוד. מוצע עם אחת משתי מערכות הנעה, שתיהן על בסיס מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטר – גרסה אחת 'רגילה', וגרסה נוספת בעלת מערכת הנעה היברידית. בכל מקרה, מדובר במערכות הנעה חדשות – מבחינת המנועים וגם מבחינת תיבות ההילוכים.
מזראטי לבנטה טרופאו
גרסה חדשה לרכב הפנאי הגדול. מלפנים שוכן מנוע V8 בנפח 3.8 ליטר, המשרת במקור את דגמי פרארי, עם 600 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות. למרות תוספת המשקל, חלוקת המשקל בין הסרנים נותרה 50-50, ומערכת ההנעה מעבירה – במצב הפעולה השגרתי שלה – את רוב הכוח לגלגלים האחוריים. המחיר החל מ-1 מיליון שקל.
גרסת GTS – דומה לטרופאו, אך בעלת הספק נמוך יותר (550 כ"ס), תוצע בהזמנה מיוחדת.
מרצדס A קלאס סדאן
דגם חדש, גרסת 4 דלתות למשפחתית הקומפקטית. כרגע לא ברור אם מדובר בדגם שיחליף את CLA (קופה-4-דלתות, על בסיס A קלאס), או בדגם נוסף. פרט לענייני הופעה ותא מטען (420 ליטר, לעומת 370 בהאצ'בק), A קלאס סדאן – בגרסה הישראלית – צפויה להיות מוצעת רק בגרסת A200, עם מנוע 1.3 ליטר טורבו.
מרצדס S560e
גרסה חדשה למכונית הפאר. מחליפה את גרסה S500e, שהייתה הגרסה המבוקשת של S קלאס בישראל. הגרסה המחודשת נבדלת מהקודמת במערכת חשמלית משופרת – גם מבחינת המנוע (חזק יותר) וגם מבחינת הסוללה, לה כעת הספק גבוה משמעותית (כעת 13.5 ק"ו/שעה, שיפור של 55%) לצד ממדים קטנים יותר.
מרצדס ספרינטר
דור חדש למסחרית הגדולה. כמקובל בקטגוריה, לספרינטר מספר גדול מאוד של גרסאות מנוע/תיבות הילוכים/מרכב/הנעה כמו-גם סוגי מרכב שונים ובטווח ממדים נרחב. חידוש נוסף בספרינטר זהו יישום לניהול ציי רכב (מרצדס פרו), המאפשר למנהל הצי לעקוב אחר מיקום כלי הרכב, לתכנן תכנית טיפולים ועוד. גרסה כל-חשמלית הוצגה, אך מועד שיווקה לא ידוע.
סובארו פורסטר
דור חדש, חמישי, לרכב הפנאי הקומפקטי. מבוסס על פלטפורמה חדשה ועתיד להיות הדגם הראשון של סובארו עם מערכת הנעה היברידית נטענת רשת. בארה"ב צפוי פורסטר להיות מוצע עם מנוע 2.5 ליטר חדש, בעוד שבאירופה (ואצלנו) צפוי הדגם להיות מוצע עם מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי משופר (כמו באימפרזה/ XV, עם 156 כ"ס) – בשני המקרים, עם תיבה אוטומטית-רציפה.
סוזוקי ג'ימני
דור חדש, שני, לרכב השטח היפני הקטן. דומה לקודמו במבנה – שלדת סולם ושני סרנים חיים – ובממדים, אבל יש מנוע חדש (1.5 ליטר, 102 כ"ס) אליו תחוברנה אחת משתי תיבות הילוכים עתיקות – אוטומטית עם 4 הילוכים, או ידנית עם 5 הילוכים; לכל אחת מהן תחובר תיבת העברה מתופעלת מכנית.
למרבה הצער, ג'ימני נבחן במבחני הריסוק של יורו NCAP וקיבל דירוג בטיחות נמוך של 3 כוכבים, עם ציונים נמוכים במיוחד הן בכושר ההגנה של המרכב והן בתפקוד מערכות הבטיחות המתקדמות.
סוזוקי ויטארה
דגם מחודש לרכב הפנאי הקטן. העדכון כולל, בין השאר, שינויים עיצוביים קלים מבחוץ ומבפנים, מערכות הנעה חדשות ומבחר גדול יותר של מערכות בטיחות מתקדמות. מערכת ההנעה הרלוונטית לשוק הישראלי – עם מנוע בנזין ותיבה אוטומטית – תהיה מבוססת מעתה על מנוע 1.4 ליטר טורבו (140 כ"ס) במקום המנוע הישן בנפח 1.6 ליטר (120 כ"ס); התיבה היא עדיין פלנטרית עם 6 הילוכים.
פורד פיאסטה
דור חדש, שביעי, לדגם הסופרמיני. מבוססת על פלטפורמת הדגם הקודם – כולל בסיס גלגלים קצר ביחס למקובל כיום בפלח (249.5 ס"מ), אולם תכנון פנימי שונה אמור לסייע בשיפור מרחב הפנים. פיאסטה מוצעת גם בגרסת פנאי מוגבהת, אך זו לא תוצע בישראל.
מערכת ההנעה הצפויה אצלנו מבוססת על מנוע 1.0 ל' טורבו (100 כ"ס) עם תיבה אוטומטית-פלנטרית עם 6 הילוכים. מפרט אביזרי הבטיחות המתקדמים עשיר, וכולל מערכת בלימת חירום אוטונומית בעלת יכולת פעולה בתנאי חשיכה; הדגם החדש של פיאסטה כבר נבחן במבחני הריסוק האירופיים, שם זכה לדירוג גבוה ביותר במבחנים החדשים והמחמירים (2017).
פורד פוקוס
דור חדש, רביעי, למשפחתית הקומפקטית, הנשען על פלטפורמה חדשה (C2). הדגם החדש גדול, חזק וחכם מקודמו – מבחר המנועים כולל מנועי טורבו בנזין בנפחי 1.0 ליטר ו-1.5 ליטר (ויש גם דיזל), המחוברים לתיבה אוטומטית-פלנטרית עם 8 הילוכים – מהדגמים היחידים בסגמנט עם תיבה כזו.
בין מערכות הבטיחות, ניתן להזכיר מערכת בלימה אוטונומית מתקדמת, שלא רק מסוגלת לעבוד בתנאי חשיכה – אלא גם מזהה רוכבי אופניים. מערכת זו, בין השאר, סייעה לפוקוס בקבלת דירוג גבוה במיוחד במבחני הריסוק האירופיים (5 כוכבים, 2018).
פיאט 500X
דגם מחודש לרכב הפנאי הקטן. עיקר השינויים – מערכות הנעה חדשות, טורבו בנזין בנפחי 1.0 ליטר ו-1.3 ליטר. לדגם המחודש גם הופעה חיצונית מעט שונה.
שברולט בלייזר
דגם חדש של רכב פנאי גדול, מקביל לפורד אדג'. מבוסס על פלטפורמה המשרתת, בין השאר, את קאדילק XT5 ושברולט טראוורס – ולמרות הממדים, מיועד לחמישה נוסעים בלבד. מוצע עם מנועי בנזין – אחד עם 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר, השני V6 בנפח 3.6 ליטר. שני המנועים מוצעים עם תיבה בעלת 9 הילוכים והנעה קדמית (הנעה כפולה – בתשלום).
שברולט ספארק
דגם מחודש של מכונית המיני. ההופעה החיצונית עודכנה, אולם השינוי העיקרי הוא הוספת מערכת בלימת חירום אוטונומית, בנוסף למערכות ההתרעה שהוצעו בדגם עוד קודם (התרעת סטייה מנתיב, למשל) – מערכות שלא הוצעו בישראל.
_________________________________
רבעון שני, 2019
אודי RS4
גרסה חדשה למשפחתית הגדולה, עם מרכב סטיישן בלבד. בחרטום – מנוע V6 בנפח 2.9 ליטר, שני מגדשי טורבו והספק של 450 כ"ס. הכוח מועבר לכל ארבעת הגלגלים דרך דיפרנציאל מרכזי, באמצעות תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. הביצועים – 4.1 שניות ל-100 קמ"ש.
אודי RS5
גרסה חדשה לקופה-ארבע-דלתות הגדולה של אודי. בעלת מערכת הנעה זהה לשל אודי RS4 המוזכרת מעלה.
אודי TT
דגם מחודש למכונית הקופה. העדכון כולל שינויים עיצוביים מבחוץ, לצד עדכון מבחר יחידות ההנעה ורמות הגימור; כעת, מבחר מערכות ההנעה יהיה מבוסס על מנוע אחד – 2.0 ל' טורבו בנזין – עם שלוש רמות הספק: 197 כ"ס, 245 כ"ס או 306 כ"ס (ב-TTS). בכל הגרסאות תותקן התיבה הדו-מצמדית החדשה (7 היל', מצמדים 'רטובים'; עד היום – 6 היל' בגרסת 2.0 ליטר) ולוח מחוונים דיגיטלי יוצע כעת באופן תקני.
ב.מ.וו סדרה 3
דור חדש, שביעי (G20), למשפחתית הגדולה. דגם חדש לחלוטין, שיבוסס על הפלטפורמה המודולרית של ב.מ.וו, המשרתת גם את סדרות 7 ו-5 ו-X3. הדגם החדש יהיה גדול מקודמו, קל יותר, בעל מרכז כובד נמוך יותר, עם חלוקת משקל של 50-50 בין הסרנים ועם דיפרנציאל מוגבל החלקה גם בגרסאות שאינן ספורטיביות. המעוניינים יהיו יכולים להזמין שלדה בעלת כיול ספורטיבי – עם מרכב מונמך ומוקשח וכיול מתלים נוקשה יותר.
הדור השביעי של סדרה 3 צפוי להיות מוצע גם בגרסה חשמלית לחלוטין.
ב.מ.וו X2 M35i
גרסה חדשה, ספורטיבית, לרכב הפנאי הקומפקטי. החידוש – מנוע 2.0 ל' טורבו בנזין עם 306 וכ-46 קג"מ, המועברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבה אוטומטית-פלנטרית עם 8 הילוכים ודיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. התוצאה – האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות. שינויים נעשו גם במכלולי ההסעה, עם קפיצים ובולמים בעלי כיול שונה (מוקשחים ומונמכים).
ב.מ.וו X5
דור חדש, רביעי, לרכב הפנאי הגדול. גדול מקודמו, קל וחזק יותר. המנועים חדשים לדגם, אך זהים לאלו המשרתים בשאר דגמי ב.מ.וו מהדור האחרון – אולם גרסת V8 עם מנוע 4.4 ליטר ו-462 כ"ס תוצע רק בארה"ב; גרסה היברידית טרם הוצגה, אך זו תיקרא 45e ותוצע עם הספק משולב של 390 כ"ס. X5 יוצע עם אפשרות ל-7 מקומות ישיבה, ולראשונה תוצע חבילת שטח, עם קפיצי אוויר, בורר מצבי נהיגה ייעודי ונעילת דיפרנציאל אחורי.
ב.מ.וו X7
דגם חדש. רכב פנאי גדול לשבעה, שיתחרה באודי Q7, לנד רובר ריינג' רובר ומרצדס GLS. כרגע אין פרטים טכניים, אך כן ידוע כי לצד גרסה היברידית נטענת-רשת שתוצע, תהיה גם גרסת X7 M עם כ-600 כ"ס.
ד.ס 3 קרוסבק
דגם חדש. 3 קרוסבק דומה – בגודלו ובמעמדו – לאודי Q2 ומבוסס על רצפה חדשה של פיג'ו-סיטרואן (EMP1) המסוגלת לתמוך בתשתית מתאימה למערכת הנעה חשמלית; זו תכלול סוללה גדולה בעלת הספק של 50 ק"ו/שעה, האמורה לאפשר טווח נסיעה לרכב של 300 ק"מ (לפי שיטת המדידה החדשה, WTLP). לצד גרסה זו, תוצענה גם גרסאות רגילות עם מנוע טורבו בנזין (1.2 ליטר עד 1.6 ליטר) ותיבה אוטומטית 8 הילוכים, אך עם הנעה קדמית בלבד.
יונדאי קונה חשמלי
גרסה חדשה - חשמלית - לרכב הפנאי הקטן. קונה 'אלקטריק' מוצע בשתי גרסאות הנעה לבחירה, שההבדל ביניהן הוא בנפח הסוללה – סוללה אחת בעלת הספק של 39.2 ק"ו/שעה, וסוללה אחרת עם 64 ק"ו/שעה. ההבדלים באים לידי ביטוי בביצועים – בגרסה הבסיסית טווח הנסיעה הרשמי הוא 300 ק"מ והאצה ל-100 קמ"ש תוך 9.3 שניות, לעומת טווח 470 ק"מ והאצה ל-100 תוך 7.6 שניות. מעבר לכך, תא המטען מעט קטן ביחס לקונה בנזין – 332 ליטר, 30 ליטר פחות.
מרצדס AMG GT 4
דגם חדש. בשונה מכפי שהשם מרמז, לא באמת מדובר בגרסת 4 דלתות ל-AMG GT (כך שגם המנוע הוא לא קדמי-מרכזי); למעשה, מדובר בדגם קופה-ארבע-דלתות מקביל ל-CLS, אך בעל הופעה וניהוג ספורטיביים יותר. מבחר המנועים כולל מנועי טורבו בנזין בנפחי 3.0 ליטר (6 צילינדרים בטור) ו-4.0 ליטר (V8) עם טווח הספקים של 367 כ"ס עד 639 כ"ס(!).
מרצדס GLE
דור חדש – רביעי – לרכב הפנאי הגדול, שיוצע לראשונה עם אפשרות לשבעה מושבים. מדובר בדגם חדש לגמרי, המבוסס על רצפה בשם MHA (בפועל, מדובר בוריאציה של רצפת MRA המשרתת את רוב דגמי מרצדס, מ-C קלאס ומעלה) ומידותיו גדולות ביחס לאלו של הדגם היוצא (שנשען על רצפה של ג'יפ גרנד צ'ירוקי WK2).
בין שאר החידושים ניתן למנות מנועים חדשים עם סיוע של מערכת חשמל משנית (48V), מערכת העברת כוח בעלת יכולת ניתוב של עד 100% מהמומנט לאחד הסרנים (אחורי או קדמי, לפי "צורך") ומערכת קפיצי אוויר חדשה עם פיקוד נפרד לכל קפיץ.
_________________________________
רבעון שלישי, 2019
סוזוקי סוויפט ספורט
גרסה חדשה - ספורטיבית - לסופרמיני. הגרסה הספורטיבית של סוויפט תוצע בישראל במהלך השנה הקרובה – באיחור של כחצי שנה לעומת המועד המקורי. מערכת ההנעה (1.4 ליטר טורבו עם 140 כ"ס, תיבה ידנית 6 הילוכים) נדרשת להתמודד עם משקל קל יחסית (פחות מ-1 טון) לביצועים משופרים.
פולקסווגן גולף
גרסה חדשה למשפחתית הקומפקטית. במהלך המחצית השנייה תוצע בישראל גולף עם מנוע חדש – 1.5 ליטר טורבו מסדרת 'איוו', עם 150 כ"ס ויישום של ניתוק הזרקת דלק לשתי בוכנות בשיוט. מנוע זה כזו כבר מוצע כיום בישראל כבר בסקודה קארוק ואוקטביה.
פולקסווגן טי-קרוס
דגם חדש של רכב פנאי קטן, מקביל לסיאט ארונה. טרם הוצג.
פולקסווגן פאסאט
דגם מחודש, טרם הוצג. מהיבואנית כן נמסר כי הדגם המעודכן יוצע בישראל עם מערכות בטיחות מתקדמות, שכבר היום מוצעות בחו"ל – אך לא מוצעות כלל בישראל.
_________________________________
רבעון רביעי, 2019
אופל קורסה
דור חדש, שישי, לסופרמיני. תישען על פלטפורמת הסופרמיני הבאה של קבוצת PSA (פיג'ו), שתשרת גם את ה-208. הדור החדש צפוי להיות גדול משמעותית מהנוכחי, צפוי לעשות שימוש במערכות הנעה של פיג'ו (1.2 ליטר טורבו בנזין) ויוצע גם בגרסה חשמלית, ככל הנראה ב-2020.
ב.מ.וו X3 היברידי
גרסה חדשה - היברידית נטענת-רשת - לדגם הפנאי הבינוני. המפרט הטכני של גרסה זו טרם נחשף, אך ידוע כי מערכת ההנעה תהיה מבוססת על מנוע 2.0 ליטר טורבו, ותציע הספק משולב של 275 כ"ס. בהמשך, צפויה גם גרסה חשמלית ל-X3 – גרסה שתכונה Ix3.
מרצדס EQ C
דגם חדש של רכב פנאי גדול וחשמלי – דומה ליגואר I-פייס. כמו ביגואר, גם ל-EQ C – המבוסס פלטפורמה חדשה, שתשרת דגמים נוספים של תת-המותג EQ – שני מנועים חשמליים (בעלי הספק משולב של 408 כ"ס) הניזונים מסוללה אחת (80 ק"ו/שעה). טווח הנסיעה המשוער לפי מרצדס הוא "מעל 450 ק"מ".