השינויים בחוץ אינם דרמטיים, וכוללים סבכה קדמית גדולה יותר ויחידות תאורה עם תאורת לד חדשה. יש גם חישוקים חדשים ("17 או "19), אך העיצוב הכללי והמידות לא השתנו דרמטית: האורך עומד על 449 ס"מ, הרוחב על 184 ס"מ, הגובה על 161 ס"מ ובסיס הגלגלים על 265 ס"מ.
בתא הנוסעים רנו מבטיחה שיפור לאיכות, מתגי תפעול חדשים לבקרת האקלים, מערכת מולטימדיה משודרגת ופתחי איוורור משודרגים ליושבים מאחור. כן תוצע מהדורת עיצוב חדשה בשם "בלאק אדישן" ("מהדורה שחורה"), שכוללת מושבי אלקנטרה בעיצוב ספורטיבי, חישוקי "19 בעיצוב שונה, קישוטים דמויי מיגון גחון מלפנים ומאחור ובתי מראות שחורים.
למול כל השינויים המינוריים יחסית הללו, בולטת ההשקעה ביחידות הכוח. רנו תציע מבחר מנועים חדש - כך שנפרד גם משני המנועים המוצעים בישראל: טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר עם 130 כ"ס ו-20.9 קג"מ, וטורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר עם 110 כ"ס ו-25.5 קג"מ.
במקום מנוע הבנזין מגיע מנוע טורבו-בנזין חדש עם ארבעה צילינדרים, נפח של 1.3 ליטר ושני הספקים: 140 כ"ס (ו-24.4 קג"מ ב-1,600 סל"ד) או 160 כ"ס (ו-27.5 קג"מ ב-1,800 סל"ד). שתי הגרסאות זמינות עם תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית (או בגרסת שישה הילוכים ידנית), כאשר הדגם הבסיסי מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.6 שניות ולמהירות מרבית של 203 קמ"ש, והדגם הבכיר בתוך 9.3 שניות ולמהירות מרבית של 210 קמ"ש (10.7 שניות ו-192 קמ"ש עם מנוע ה-1.2 המוחלף).
גרסת הדיזל החדשה, שוב עם נפח של 1.5 ליטר, מציעה 115 כ"ס ו-26.5 קג"מ ב-2,000 סל"ד, ומוצעת אף היא בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית (11.9 שניות ו-189 קמ"ש בגרסה האוטומטית).
רנו תציע גם גרסת דיזל חזקה יותר, בנפח 1.7 ליטר ועם 149 כ"ס ו-34.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. אלא שזו משודכת רק לתיבה הידנית ולכן ספק אם נראה אותה בישראל. מועד תחילת השיווק של רנו קדג'אר המחודש בישראל עדיין לא ידוע, אך ניתן להעריך שזה יקרה לא יאוחר מתחילת 2019.