המכונית, שמכונה "AMG GT 4-Door" (ארבע דלתות), מבוססת על פלטפורמת ה-E-קלאס ו-CLS, למרות השם שרומז על קרבה ל-GT, מכונית הספורט הייעודית של AMG. בהתאם, היא מאמצת כעת מנועים שמגיעים היישר מה-E/CLS - יחידות שישה צילינדרים בטור עם טורבו, נפח של 3.0 ליטר ובשני הספקים.
גרסת הבסיס, GT43, מציעה 367 כ"ס בין 5,500 ל-6,100 סל"ד ומומנט מרבי של 50.9 קג"מ בין 1,800 ל-4,500 סל"ד. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות ולמהירות מרבית של 270 קמ"ש, זאת בסיוע תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
גרסה שנייה, GT53, מציעה 435 כ"ס ב-6,100 סל"ד, מומנט מרבי של 53 קג"מ בטווח סל"ד מרשים במיוחד (5,800-1,800) וביצועים עדיפים: עם אותה תיבה והנעה כפולה, היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות ולמהירות מרבית של 285 קמ"ש. שתי הגרסאות מציגות תצרוכת דלק זהה - 10.6 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.
ה-GT43 ו-GT53 מצטרפות לגרסאות הקיימות - GT63 ו-GT3 S שהוצגו מוקדם יותר השנה. לאלו 585 ו-639 כ"ס בהתאמה, בשני המקרים ממנוע V8 מוגדש בנפח 4.0 ליטר.
מחיר הגרסאות החדשות עומד בגרמניה על החל מ-95 אלף יורו לגרסת הבסיס ומ-109 אלף יורו ל-GT53, כלומר החל מ-400 אלף ו-459 אלף שקל בהתאמה לפני מסים. מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, נמסר כי שיווק ה-GT AMG ארבע דלתות יחל בישראל ברבעון השני של 2019. מחירה אצלנו עדיין לא ידוע.