זוהי מכונית קופה גדולה יחסית, עם אורך של 463 ס"מ, רוחב של 193 ס"מ, גובה של 137 ס"מ ובסיס גלגלים של 269 ס"מ. מידות קטנות מאלו של פיג'ו 508 החדשה, הנכדה של ה-504. אך עדיין מעוררות את השאלה - האם פיג'ו מתכוונת להציג גרסה סדרתית של האי-לג'נד, אולי כ-508 קופה?
אז תשובה מפורשת לכך אין, אבל כמה וכמה רמיזות לאורך ההודעה לעיתונות בה הצרפתים מספרים על הקשר שבין ה-504 של אז לעתיד של המותג. האי-לג'נד היא מכונית חשמלית - שפיג'ו כבר הבטיחה שתייצר בעתיד הקרוב - וגם אוטונומית (טכנולוגיה רחוקה יותר מייצור).
היא מצוידת במצברים גדולי הספק - 100 קילוואט-שעה, המאפשרים טווח נסיעה של 600 ק"מ לפי התקינה האירופאית החדשה (עוד רמז לכוונה לייצור). 500 ק"מ זמינים כבר אחרי 25 דקות טעינה באמצעות עמדת טעינה מהירה, והאי-לג'נד מציעה גם אפשרות לטעינה אלחוטית. המצברים מניעים מנוע חשמלי בעל הספק של 462 כ"ס ו-81.5 קג"מ, המסוגל להאיץ את הקופה היפהפיה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך פחות מארבע שניות.
האי-לג'נד חונכת את הסייען האישי של פיג'ו, שבדומה לגוגל אסיסטנט, אמזון אלכסה וכדומה, יאפשר ביצוע פעולות בפקודות קוליות בקול טבעי. הסייען של פיג'ו הוקלט בקולו של מנהל העיצוב של המותג, ג'יל וידאל, ויהיה זמין ב-17 שפות במבחר דגמי היצרנית החל מעוד שנתיים.
מלבד זאת, פיג'ו אי-לג'נד מציעה גם מערכת שמע עם אפשרות להפרדה בין הנהג לנוסעים (כך לדוגמה שהנהג שומע הנחיות ניווט בלי להפריע למוזיקה ליתר הנוסעים), ואף הפרדה לכל נוסע - כך שכל אחד יכול לשמוע מוזיקה אחרת או לצפות בתוכן שונה בלי צורך באוזניות. רעיון דומה, שפותח כאן על-ידי פוקאל, הוצג לאחרונה על-ידי קונצרן יונדאי.
כמכונית אוטונומית מלאה, רכב התצוגה מצויד גם בגלגל הגה ש"נעלם" לטובת מסך "49, מושבים שהופכים לספות מנוחה ובחיבור מלא לרשתות החברתיות, כדי שחלילה לא תחמיצו אף סרטון של חתול על שואב אבק רובוטי שעולה לפייסבוק.