החדשות הגדולות, מלבד עדכון קוסמטי קליל לעיצוב, נמצא מתחת למכסה המנוע - שם פורד תציע לראשונה גרסת כלאיים נטענת משקע (PHEV) של הטרנזיט קאסטום. בגרסה זו המסחרית תציע טווח נסיעה של 50 ק"מ בין טעינות, ומנוע טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר שישמש כמאריך טווח (עד 500 ק"מ). גרסה זו תגיע לאולמות התצוגה באירופה בשנה הבאה, ועדיין לא ידוע אם תוצע גם אצלנו.
עוד נמסר כי לטרנזיט קאסטום PHEV במצברי ליתיום-יון מתחת לרצפת ההטענה, כך שבפורד מבטיחים נפח הטענה זהה לגרסאות הדיזל המסורתיות.
עוד בתערוכה, פורד ערכה הופעת בכורה לגרסת כלאיים מתונה (MHEV) של הטרנזיט הגדולה ("2 טון"). זו משלבת מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר עם 185 כ"ס ותיבה ידנית, ומערכת חשמל 48 וולט ומצברי ליתיום-יון.
בניגוד לקאסטום PHEV, כאן מערכת החשמל משמשת בעיקר לטובת כיבוי מנוע הדיזל בגלישה ומוקדם יותר לקראת עצירה, לחסכון בסולר. מצברי ה-MHEV אוגרים את אנרגיית הבלימה (בלי אפשרות לטעינה ממקור חיצוני), וזו תשמש גם לשיפור ההאצה במצבים מסוימים.
הטרנזיט MHEV תגיע לאולמות התצוגה באירופה באמצע 2019. בדומה לקאסטום, גם כאן לא ידוע בינתיים על תוכניות של חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, לשווקה בישראל.