וולוו, שידועה במכוניות הסטיישן השימושיות שלה, מציגה גרסה שמשדכת בין יכולת שטח מסוימת, לבין מרכב הסטיישן השימושי. קבלו את ה-V60 קרוס קאנטרי (Cross Country) החדש, גרסת השטח של ה-V60 - משפחתית הסטיישן שמבוססת על פלטפורמת וולוו S60.
בגרסת הקרוס קאנטרי, וולוו מציעה הנעה כפולה בכל הגרסאות ומרווח גחון גדול בעד 7.5 ס"מ בהשוואה ל-V60 רגילה. מפרט מלא של הרכב, ובכלל זה מידות חיצוניות, לא פורסם בשלב זה.
מה שכן נחשף הוא שאת הקרוס קאנטרי ניתן יהיה להזמין תחילה בגרסאות T5 (בנזין, כ"ס) ו-D4 (דיזל, כ"ס). בהמשך יוצגו גם גרסאות כלאיים - עם או בלי טעינה משקע חיצוני.
כיאה לוולוו מודרנית, ה-V60 קרוס קאנטרי עמוס במערכות בטיחות ונוחות. בין היתר הוא מוצע עם התרעת ירידה לא מתוכננת מהכביש עם סיוע אקטיבי בהיגוי להחזרת הרכב לנתיב, סיוע אקטיבי בהתחמקות מתאונה חזיתית ובלימת חירום אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור.
מה עוד? בשטח תהנו מבקרת ירידה במורד, שבולמת את הרכב למהירות הנבחרת כדי למנוע גלישה מהירה, ובכביש מערכת נהיגה אוטונומית עד למהירות של 130 קמ"ש - כולל שליטה במהירות ובהיגוי בעיקר בכבישים בינעירוניים מסומנים היטב.
מחיר הקרוס קאנטרי החדש לא פורסם. בשלב זה לא ידוע אם תשווק בישראל, אך בהתחשב בכך שה-V60 הרגילה לא מוצעת אצלנו ושדגמי סטיישן בקטגוריית היוקרה רחוקים מלהיות פופולריים (וחבל), הסיכויים לכך נראים די קלושים.