לפי הערכות ב.מ.וו, טווח הנסיעה בתנאי אמת - שהיה במקור בין 130 ל-160 ק"מ בלבד, ושצמח בשדרוג הקודם ל-200 ק"מ - עומד עתה על 260 ק"מ. בבדיקות מעבדה בתקן ה-WLTP החדש, הטווח צמח מ-255-235 לבין 285 ל-310 ק"מ בדגם המחודש. הגרסה הספורטיבית (i3s), שהוצגה יחד עם מתיחת פנים לפני שנה, רושמת טווח מעבדה של 285-270 ק"מ לעומת 245-234 בדגם המשווק בישראל כיום.
מערך המצברים החדש לא מביא איתו שינוי לכוח המנוע החשמלי או לביצועים. בגרסת הבסיס, ה-i3 מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.3 שניות ולמהירות מרבית של 150 קמ"ש, זאת בסיוע 170 כ"ס ו-25.5 קג"מ. הגרסה הספורטיבית חותכת את זמן ההאצה ל-6.9 שניות ומציעה מהירות מרבית של 160 קמ"ש, תודות לתוספת של 14 כ"ס ושני קג"מ.
ב.מ.וו i3 מציגה תצרוכת חשמל ממוצעת של 7.6 ק"מ לקוט"ש (6.8 ק"מ ב-i3s). טעינת המצברים ל-80% אורכת בין 45 דקות ל-15 שעות, בהתאם לסוג השקע בו תשתמשו.
לצד מערך המצברים החדש, ב.מ.וו גם מעדכנת קלות את המכונית. מעתה ניתן יהיה לבחור בגוון חדש של בז' למרכב, בעוד בתא הנוסעים רמות הגימור "לופט" (Loft) ו"סוויט" (Suite) עודכנו קלות עם גוונים חדשים - כולל שילוב שלושה גוונים בעיצוב מדרוני בלופט.
בנוסף, מי שחפץ בעיצוב הספורטיבי יותר של ה-i3s אך לא בתוספת הביצועים, יוכל להזמין ערכת עיצוב "ספורט" חדשה. זו כוללת את קישוטי בתי הגלגלים, צמיגים רחבים ואפילו מתלים מונמכים (10 מ"מ). מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר כי השינויים - שיוצגו כולם בתערוכת פריז (14-4 באוקטובר) יגיעו לישראל ברבעון השני של 2019.