הדגם הסדרתי, אם אפשר לקרוא כך למהדורה מוגבלת של 1,948 יחידות, יושק בשנה הבאה. הוא יציע את אותו העיצוב כמו דגם התצוגה - כלומר בלי גג ועם חלק אחורי מכוסה בחלק קשיח מסיבי פחמן - ואף ישווק בגרסאות "מורשת", כלומר עם אותו עיצוב כמו דגם התצוגה הראשון.
פורשה עדיין לא מפרסמת מפרט טכני מלא, ומסתפקת בכך שהספידסטר משלבת בין שלדת GT3 ומרכב של קאררה 4 קבריו. מכונית הספורט הפתוחה תציע "יותר מ-500 כ"ס".
מכונית התצוגה השנייה, שמוצגת בימים אלה בפריז, נצבעה באדום שלדברי פורשה נבחר בהשראת הספידסטר הקלאסית מ-1988. והמספר שייוצר - 1,948 יחידות כזכור - הוא אזכור לשנה בה פורשה ראשונה זכתה לאישור תנועה בכביש ציבורי (פורשה 356 "מספר 1").
נכון לעתה מחיר ה-911 ספידסטר הסדרתית לא ידוע. פרטים נוספים אודותיה צפויים בתוך חודשים ספורים.