גרסת ה-700 מבוססת על מכלולי מרצדס-G63 AMG החדש, כולל אותו מנוע 4.0 ליטר טווין-טורבו עם שמונה צילינדרים. שורה של שיפורים, בהם מגדש טורבו שונה, הובילו לזינוק המרשים בכוח. והביצועים בהתאם: 4.3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 240 קמ"ש. בכל זאת, רכב שטח.
בראבוס לא מסתפקת בכך, ומציעה גם ניפוחים למרכב, פגושים אגרסיביים וצמיגי ענק - 305/35 עם חישוקי "23 (לא לדאוג, יש גם מידות קטנות יותר, החל מ-"20 "בלבד"). בסדנת השיפורים מציעים גם שיפורים שונים לתא הנוסעים, כאן בעיקר לטובת מראה יחודי ובהתאם לטעם האישי של הלקוח - כולל אפשרות לריפודי ודיפוני עור משובח בשני גוונים.
את ה-700 וויידסטאר - גרסה משופרת שנייה כבר שבראבוס פיתחה - היא הציגה בתערוכת היאכטות של מונאקו, שאם נודה על האמת נשמעת כמו התערוכה עם שיעור הכיסים העמוקים הגבוה ביותר ביקום; אגב, היינו שם - ואת כל המכוניות המשוגעות שהיו שם אפשר לראות בעמוד האינסטגרם שלנו. אז אם אתם בשוק ליאכטה חדשה, נראה שגם נמצא עבורכם רכב השטח-ספורט המושלם. והמחיר? בינתיים לפחות, לא פורסם.