החברה החדשה, ש-50.25% מהמניות בה יוחזקו על-ידי סופטבנק והיתר על-ידי טויוטה, תופקד על פיתוח מערכות תחבורה חכמות - ובפרט על חיבור תשתיות הרכב המקושר של טויוטה עם מערכות האינטרנט של הדברים (IoT) של סופטבנק.
מונט תבחן דרכים בהן ניתן להציע שירותי תחבורה שיתופיים - עם נהג אנושי בשלב הראשון ובלי בהמשך. שיתוף הפעולה יצא לדרך עד סוף שנת הכספים הנוכחית (אפריל 2019), כאשר בתחילה יכלול שירות הסעות לפי דרישה לעסקים.
![טויוטה הכריזה על שת](/Attachment/Gallery/240196/1604419/_crop_to50_750x750.jpg)
במחצית השנייה של 2020 יושק שירות רכב אוטונומי חשמלי, שיתבסס על רכב התצוגה אי-פאלט (e-Pallete) שנחשף בתחילת השנה. זהו רכב ללא נהג שישמש לשירותי הסעה לפי דרישה (למשל בהזמנה על-ידי יישומון), כמערכת הסעת המונים אוטונומית בקווים קבועים ולצורכים עסקיים, למשל משלוחי סחורה בין עסקים או מעסק ללקוח.
על-פי הודעת טויוטה וסופטבנק, מונט תתוקצב בתחילה בשני מיליארד ין (כ-64 מיליון שקל). בהמשך תקצובה יוגדל ל-10 מיליארד ין (כ-319 מיליון שקל). השירותים שיפותחו על-ידי החברה החדשה יושקו תחילה ביפן, אך בטויוטה מייעדים אותם בהמשך גם למדינות נוספות.