קוראים להן בשמות המפורשים "מהדורה אדומה" ו"מהדורה שחורה" - ובהתאם יש שילוב בין שני הגוונים הללו ביחס הפוך: האדומה מבוססת על אדום עם קישוטים שחורים, השחורה על שחור עם קישוטים אדומים.
פורד הציעה מהדורות דומות גם בפיאסטה היוצאת, ואלו אף שווקו בישראל על-ידי היבואנית המקבילה (איילון מוטורס) למשך תקופה קצרה. מחברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, נמסר כי הפיאסטה החדשה תושק בישראל במחצית הראשונה של 2019.
![חגיגה מאדום לשחור: פורד פיאסטה בעיצוב ספורטיבי](/Attachment/Gallery/240229/1604851/_crop_to50_750x750.jpg)
בשלב זה לא ידוע אם גם הפעם נזכה לראות כאן את המהדורות המיוחדות בדרך זו או אחרת. הסיכויים לכך לא גדולים בערוץ הרשמי - שכן פורד הודיעה שהן יוצעו רק עם תיבה ידנית, שלא ברור אם תעשה עלייה לישראל בפיאסטה החדשה.
![חגיגה מאדום לשחור: פורד פיאסטה בעיצוב ספורטיבי](/Attachment/Gallery/240229/1604852/_crop_to50_750x750.jpg)
מהדורות האדום והשחור מבוססות על רמת הגימור "ST-Line", שמאמצת את עיצוב ה-ST הספורטיבית וכיול מתלים ספורטיבי (ביחס לפיאסטה רגילה), אך ללא תוספת כוח. הן יוצעו בגרסת האקובוסט הבכירה (1.0 ליטר, טורבו, 140 כ"ס) ועם תיבת שישה הילוכים ידנית.
![חגיגה מאדום לשחור: פורד פיאסטה בעיצוב ספורטיבי](/Attachment/Gallery/240229/1604849/_crop_to50_750x750.jpg)
גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.0 שניות, ומציעה תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של כ-20 ק"מ לליטר. מחיר המהדורות החדשות עומד על החל מ-22,400 יורו באירופה (כ-94 אלף שקל כולל מס מקומי), והן זמינות למכירה כעת.