קוראים להן בשמות המפורשים "מהדורה אדומה" ו"מהדורה שחורה" - ובהתאם יש שילוב בין שני הגוונים הללו ביחס הפוך: האדומה מבוססת על אדום עם קישוטים שחורים, השחורה על שחור עם קישוטים אדומים.
פורד הציעה מהדורות דומות גם בפיאסטה היוצאת, ואלו אף שווקו בישראל על-ידי היבואנית המקבילה (איילון מוטורס) למשך תקופה קצרה. מחברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, נמסר כי הפיאסטה החדשה תושק בישראל במחצית הראשונה של 2019.
בשלב זה לא ידוע אם גם הפעם נזכה לראות כאן את המהדורות המיוחדות בדרך זו או אחרת. הסיכויים לכך לא גדולים בערוץ הרשמי - שכן פורד הודיעה שהן יוצעו רק עם תיבה ידנית, שלא ברור אם תעשה עלייה לישראל בפיאסטה החדשה.
מהדורות האדום והשחור מבוססות על רמת הגימור "ST-Line", שמאמצת את עיצוב ה-ST הספורטיבית וכיול מתלים ספורטיבי (ביחס לפיאסטה רגילה), אך ללא תוספת כוח. הן יוצעו בגרסת האקובוסט הבכירה (1.0 ליטר, טורבו, 140 כ"ס) ועם תיבת שישה הילוכים ידנית.
גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.0 שניות, ומציעה תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של כ-20 ק"מ לליטר. מחיר המהדורות החדשות עומד על החל מ-22,400 יורו באירופה (כ-94 אלף שקל כולל מס מקומי), והן זמינות למכירה כעת.