במסגרת מתיחת הפנים, הוחלפו הפגוש הקדמי והסבכה בכדי להעניק למכונית עיצוב ברוח קו הדגמים העכשווי של אודי. כן יוצעו חישוקים בעיצוב חדש במידה "19 או "20.
מתיחת הפנים לא משנה את הנוסחה הכללית - מכונית על דו-מושבית עם מרכב קופה או ספיידר (גג בד מתקפל), מנוע מרכזי והנעה אחורית. כבעבר, יש שתי גרסאות של מנוע ה-V10 המשותף לאודי ולמבורגיני, עם נפח של 5.2 ליטר.
היצרנית מבטיחה תוספת כוח, אך לא מפרטת כמה - כיום גרסת הבסיס מפיקה 540 כ"ס וה"פלוס" 610 כ"ס. שתי הגרסאות משודכות לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה (אחורית במהדורות מיוחדות וחלק מגרסאות המירוץ). נתוני ביצועים ותצרוכת דלק של הדגם המחודש לא פורסמו.
מלבד זאת, ה-R8 המחודשת תציע כיול מתלים חדש, שינויים לתגבור ההיגוי ומערכת בקרת יציבות משודרגת, שאודי מבטיחה שתסייע גם למרחקי בלימה משופרת - עד מטר וחצי פחות מ-100 קמ"ש לעצירה, ועד חמישה מטרים מ-200 ל-0.
עוד יוצעו מצבי נהיגה חדשים (יבש, רטוב ושלג) שמשנים בין היתר את תגובות מערכת ההיגוי, תיבת ההילוכים ובקרת היציבות, מוט מייצב קדמי מסיבי פחמן ומצנן שמן מנוע נפרד, לטובת שימון מדויק של המנוע גם בתנאי נהיגה קיצוניים.
ה-R8 המחודשת צפויה להגיע לישראל ברבעון השני של 2019, כך נמסר מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי. בשלב זה לא ידוע אם יחול שינוי במחיר, שעומד כיום על החל מ-1.495 מיליון שקל.