לשני הטנדרים הגדולים מידות דומות - אך בעוד ה-3500 עושה שימוש במתלה אחורי מסוג קפיצי עלים ומציע בהתאם כושר העמסה גדול יותר, על חשבון ניהוג ונוחות, ה-2500 מצויד בקפיצי סלילים (בדומה למכוניות נוסעים) ואמור לכן להציע יכולת כביש עדיפה.
ה-2500 מצויד במנוע הטורבו-דיזל בנפח 6.7 ליטר של קמניס (שישה צילינדרים בטור), שמייצר 370 כ"ס ו-110.6 קג"מ כמו ב-3500. הוא משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה עם הילוך כוח. לרכב יכולת העמסה של טון ויכולת גרירה של 3.5 טון.
ה-2500 מגיע לכאן עם שישה מושבים ברמת הגימור SLT, עם חמישה או שישה מושבים ברמת הגימור לרמי (Laramie) ועם חמישה ברמת הגימור לימיטד. זו האחרונה תציע את תאי האחסון המיוחדים בארגז שמכונים ראמבוקס (תוספת של 5,000 שקל).
ל-SLT, שעולה החל מ-230,000 שקלים לפני מע"מ, חישוקי ברזל בקוטר "18, חיישני חנייה היקפיים, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "8.4 וניווט, ובקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור.
הלרמי, שעולה החל מ-252,000 שקל לפני מע"מ, מוסיפה חישוקים קלים, חלון גג, מדרגות צד, תפעול חשמלי ואוורור למושבים הקדמיים, חימום לכל המושבים ולגלגל ההגה, מערכת שמע משופרת מתוצרת אלפיין, מצלמת נסיעה לאחור, מפתח חכם עם אפשרות להתנעה מרחוק וריפודי ודיפוני עור.
רמת האבזור לימיטד (החל מ-270,000 שקל) מובדלת במראה חיצוני מסוגנן יותר. היא תוסיף מדרגות צד גדולות יותר, חישוקי "18 קלים בעיצוב שונה, סבכה ופגושים שונים, יחידות תאורה קדמיות אדפטיביות, אפשרות לכיוון הדוושות ומושבי עור ודיפון מהודר יותר.
לפי יוני אביטוב, מנכ"ל החטיבה העסקית, בזכות מתלה אחורי שונה עם כיול רך יותר, הרכב יהיה יותר נעים לנהיגה יומיומית ופחות קשוח מה-3500. לכן הוא מיועד עבור לקוחות שמשתמשים בו לא רק לעבודה.
"עד היום התחרנו מול פורד וכעת אנו נכנסים לטריטוריה של שברולט סילברדו בארץ", מסביר אביטוב. "הלקוחות בפלח זה נוטים לכיוון הנוחות, אז עבורנו זו תוספת מאוד חשובה למבחר. מבחינת הרכב זהו הבדל קטן שהוא עולם ומלואו. לכן גם הבאנו את הלימיטד". אביטוב נמנע מלנקוב בצפי מכירות, כיוון שכרגע מנסים ביבואנית להגדיל את הקצאות היצרנית לשוק המקומי. הראם 3500 נמכר בקצב של 400-350 יחידות בשנה (לא כולל הצבא).