האי-קופו מצוידת בשני מנועי בורג-וורנר עם יותר מ-350 כ"ס ו-41 קג"מ כל אחד, כלומר יותר מ-700 כ"ס ו-82 קג"מ שעוברים כולם לגלגלים האחוריים. שברולט לא מפרסמת נתוני ביצועים רשמיים ("עדיין בבדיקה"), אך מעריכה שהאי-קופו תוכל להשלים את מיאוץ הדראג הקלאסי - מעמידה לרבע מייל (כ-400 מטר) - בתוך כתשע שניות.
מכונית התצוגה, שעתידה בייצור עדיין לא ברור, תוכננה יחד עם שותפות הספורט המוטורי של שברולט בתחום הדראג, האנקוק וליין רייסינג (Hancock, Line Racing).
![יש עשן בלי אש: שברולט קמארו חשמלית למירוצי דראג](/Attachment/Gallery/240301/1605878/_crop_to50_750x750.jpg)
היא מצוידת במצברי 800 וולט בארבעה מודולים של 200 וולט, שכל אחד מהם שוקל כ-79 ק"ג. המודולים ממוקמים בנקודות שונות - שניים מתחת לספסל האחורי, אחד במקום גלגל חלופי בתא המטען והרביעי מעל הסרן האחורי. בדרך זו, מסבירים בשברולט, נשמרה חלוקת משקל מיטבית בין הסרנים.