האי-קופו מצוידת בשני מנועי בורג-וורנר עם יותר מ-350 כ"ס ו-41 קג"מ כל אחד, כלומר יותר מ-700 כ"ס ו-82 קג"מ שעוברים כולם לגלגלים האחוריים. שברולט לא מפרסמת נתוני ביצועים רשמיים ("עדיין בבדיקה"), אך מעריכה שהאי-קופו תוכל להשלים את מיאוץ הדראג הקלאסי - מעמידה לרבע מייל (כ-400 מטר) - בתוך כתשע שניות.
מכונית התצוגה, שעתידה בייצור עדיין לא ברור, תוכננה יחד עם שותפות הספורט המוטורי של שברולט בתחום הדראג, האנקוק וליין רייסינג (Hancock, Line Racing).
היא מצוידת במצברי 800 וולט בארבעה מודולים של 200 וולט, שכל אחד מהם שוקל כ-79 ק"ג. המודולים ממוקמים בנקודות שונות - שניים מתחת לספסל האחורי, אחד במקום גלגל חלופי בתא המטען והרביעי מעל הסרן האחורי. בדרך זו, מסבירים בשברולט, נשמרה חלוקת משקל מיטבית בין הסרנים.