החידוש העיקרי בגרסה המחודשת נמצא במנוע; במנוע המוכר, 6 צילינדרים בטור, 3.0 ליטר הותקנו, בין השאר, שני מגדשי טורבו רגילים עם נחיר יחיד שהחליפו את המגדש היחיד (טווין סקרול, נחיר כפול).
התוצאה: שיפור ההספק, מ-370 ל-411 כ"ס יחד עם העלאת הסל"ד המרבי מ-6500 ל-7000 סל"ד, ותוספת למומנט, מ-47.4 קג"מ ו-56.1 קג"מ. עם זאת, שיא המומנט מושג בסל"ד גבוה מבעבר (2350, לעומת 1400 קודם), ולמרות שמהירות העבודה המקסימלית של המנוע ממוקמת גבוה מבעבר (קו אדום ב-7000 סל"ד, במקום 6500), רצועת הכוח קטנה יותר (אבל גדולה מספיק): 4650 סל"ד במקום 5100.
![ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל – החל מ-585,000 שקלים](/Attachment/Gallery/240303/1605930/_crop_to50_750x750.jpg)
התיבה דו-מצמדית (7 היל') או ידנית (6 היל'), והתפוקה עוברת לגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה. למרות שהמשקל העצמי ומרווח הגחון עלו מעט, ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש שופרה ב-0.1 שניות, ל-4.2 שניות בגרסה האוטומטית ו-4.4 שניות בידנית; המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש, אך בתוספת תשלום ניתן להוסיף את חבילת 'נהג M', בה המהירות המרבית היא 280 קמ"ש. חבילה זו כוללת גם קורס נהיגה מתקדמת בגרמניה, ומחירה 29,000 שקלים.
![ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל – החל מ-585,000 שקלים](/Attachment/Gallery/239445/1594372/_crop_to50_750x750.jpg)
למרות שהגרסה החדשה מחליפה את קודמתה משיקולים של תקנות זיהום אוויר, גרסת קומפטישן דווקא פחות ידידותית לסביבה מקודמתה – צריכת הדלק עלתה ב-13% (כעת 11 ק"מ/ל' בממוצע, במקום 12.6) ופליטת המזהמים גדלה ב-12% (כעת 206 גרם C02 לקילומטר, במקום 185 קודם לכן). חשוב לציין כי אלו הנתונים לפי תקן המדידה הישן, NEDC, המבוססים על התקן העדכני WLTP; ב.מ.וו הצהירה כי תרגמה את הנתונים לתקן הישן, על מנת שיהיה קל להשוות.
![ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל – החל מ-585,000 שקלים](/Attachment/Gallery/240303/1605928/_crop_to50_750x750.jpg)
שינויים נוספים שהוכנסו בגרסה המעודכנת – מראות צד מסוג חדש, פתחי יניקת אוויר מוגדלים, מצנן אוויר נוסף, גשר חיזוק קדמי העשוי מסיבי פחמן לטובת הגדלת קשיחות המרכב, מערכת פליטה חדשה, היגוי מתוגבר חשמלית (במקום תגבור אלקטרו-הידראולי בעבר), צלחות בלימה מוגדלות וחישוקי "19 בעיצוב חדש. בפנים מערכת מולטימדיה משופרת ומושבים מסוג חדש.
![ב.מ.וו M2 קומפטישן בישראל – החל מ-585,000 שקלים](/Attachment/Gallery/240303/1605929/_crop_to50_750x750.jpg)
כבעבר, ב.מ.וו M2 תוצע הן בגרסה אוטומטית במחיר התחלתי של 605,000 שקלים, או בגרסה ידנית במחיר של 585,000 שקלים – מחירים גבוהים ב-70,000 שקלים מאשר לפני מתיחת הפנים.