קריאה ראשונה, כחלק מהקמפיין המתמשך להחלפת מנגנוני ניפוח הכריות הפגומים של טאקאטה, כוללת 6,649 מכוניות בישראל: 420 טויוטה אוונסיס (2004-2003), 5,062 טויוטה קורולה (2003-2002), 1,118 יחידות מדגם טויוטה יאריס (2003-2002) ו-49 יחידות של מיניוואן הפיקניק, ששווק כאן למשך זמן קצר (2003-2002). יש לציין כי מדובר בקריאה חוזרת, כשהפעם כריות האוויר מוחלפות בכאלו מסוג משופר (כולל רכיב סופח לחות). החלפת הרכיבים הפעם תארוך כשעה, כך על-פי יוניון מוטורס.
קריאה שנייה לתיקון נוגעת ליחידת בקרת כריות אוויר ב-1,022 מכוניות מדגמי טויוטה אוונסיס ורסו (2006, 57 יחידות) ואוונסיס (2006-2005, 965 יחידות). במקרה זה נדרשת כשעה לתיקון היחידה, שעשויה לסבול מקצר פנימי וכתוצאה מכך להוביל לכך שכרית האוויר לא תתפקד כראוי במקרה הצורך.
קריאה לתיקון שלישית, קטנה יותר, מתייחסת ל-22 יחידות של דגם ה-GT86 הספורטיבי, שיוצרו בשנת 2012. כאן נמצא כשל בקפיצי השסתומים של המנוע, שכתוצאה ממנו עלול אחד הקפיצים להישבר תחת עומס. במקרה כזה המנוע עלול לכבות בנסיעה או לא להניע כלל. זמן התיקון כאן צפוי לארוך כתשע שעות.
חשוב לשים לב כי במסגרת התקנות בישראל, חובה לבצע את התיקון בתוך שישה חודשים מיום קבלת ההודעה לביתכם. בעל רכב שלא יעשה זאת, רישיון הרכב שלו לא יחודש - כך שלא יוכל לבצע את מבחן הכשירות השנתי (טסט) או להעביר בעלות על הרכב. התקנות קובעות עוד כי כל פעולה הכרוכה בקריאה לתיקון - בדיקה, תיקון או החלפת חלק - מבוצעת ללא כל עלות מצד בעל הרכב.
בעלי מכוניות טויוטה מהדגמים המעורבים בקריאות לתיקון, יכולים לבדוק אם רכבם נדרש לתיקון באמצעות אתר השירות של היבואנית, או בטלפון שמספרו - 8866*.