מבדיקת היצרנית עולה כי קיים חשש לכשל באספקת הסולר למנוע, זאת כתוצאה מ"הפרעה בין הצינור לחיווט".
בעל טיבולי דיזל שמעוניין לבדוק אם רכבו נכלל בקריאה לתיקון, יכול לעשות זאת באמצעות מוקד השירות של היבואנית, בטלפון שמספרו 1-800-800-484, או באתר השירות. בהתאם לתקנות הרכב בישראל, היבואנית תעביר את מספרי השלדה המעורבים למשרד התחבורה, וזה יצליב אותם עם נתוני הבעלות העדכניים כפי שהם מופיעים במחשבי משרד הרישוי. לאחר מכן יישלחו הודעות לבתי הבעלים.
עוד חשוב לשים לב כי התקנות קובעות חובה לתיקון התקלה בתוך שישה חודשים מיום קבלת המכתב. לאחר מועד זה רישיון הרכב לא יחודש, לא ניתן יהיה לבצע את מבחן הכשירות השנתי (טסט) או העברת בעלות. התקנות קובעות עוד כי כל פעולה הנכללת בקריאה לתיקון - בדיקה, תיקון או החלפת חלק - מבוצעת ללא כל עלות מצד בעל הרכב.
מהיבואנית נמסר כי תיקון התקלה יארוך כחצי שעה. עם זאת, ממליצים שם לתאם מראש את הביקור במוסך, בכדי לצמצם את זמן ההמתנה.