בתרגיל יחסי ציבור דומה לזה איתו הושק האווק מלכתחילה לפני שמונה שנים, לנד רובר שוב שלחה פסלי ברזל לרחבי לונדון, שאמורים לרמוז על עיצוב הדגם החדש. אלו אמנם בקנה מידה מלא ביחס לרכב האמיתי, אך לא באמת מראים הרבה מהעיצוב הסופי.
לנד רובר גם לא מפרסמת מידע כלשהו לגבי הרכב המחודש, כלומר בינתיים אין מידע טכני ולא ידוע אילו שינויים יחולו לקראת 2019. שיווק האווק המחודש צפוי להתחיל בתוך מספר חודשים, ופרטים נוספים ותמונות של הדבר האמיתי יופצו בתוך כשבוע.