קיה לא מפרסמת בינתיים פרטים או תמונות מלאות, מלבד תמונת הקדימון הראשונה (ולא האחרונה). עם זאת, הקוריאנים מבטיחים כי בדומה לדור היוצא, גם החדש יוצע מלבד עם מנועי בעירה פנימית שגרתיים גם בגרסה חשמלית.
זו האחרונה צפויה לעשות שימוש במערכת הנעה דומה לזו של קיה נירו EV, הגרסה החשמלית של רכב הפנאי המשווק גם בישראל. בטלקאר הביעו בעבר עניין בשיווק זו אצלנו, כמו גם בשיווק הסול בגרסה חשמלית, ונראה כי הסיכויים לכך גוברים לקראת הדור החדש.
בנירו, מערכת החשמל מאפשרת טווח נסיעה של עד 312 ק"מ בין טעינות עם ערכת המצברים הבסיסית (39.2 קוט"ש), ועד 485 ק"מ עם המשודרגת (64 קוט"ש). גרסאות החשמל מובדלות גם בהספק המנוע (136 ו-204 כ"ס בהתאמה) ובביצועים (9.8 ו-7.8 שניות).
מלבד גרסאות החשמל, הסול יוצע בארה"ב גם בדגמי בנזין - עם או בלי מגדש טורבו. פרטים לגבי אלו עדיין לא פורסמו. בשלב זה גם לא ברור אם הסול יוצע באירופה כרכב חשמלי בלבד (כפי שרומזות שמועות בחלק ממדינות האיחוד), או במבחר גרסאות.
עוד פרטים על קיה סול החדש צפויים להתפרסם בהדרגה לקראת ובמהלך תערוכת לוס אנג'לס. שיווק הסול החדש צפוי להתחיל בארה"ב במהלך 2019. מחברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי בשלב זה אין מועד לתחילת השיווק אצלנו.