המשפחתיות הגדולות בסין מוצעות לרוב עם בסיס גלגלים ארוך, לטובת מרווח טוב יותר ליושבים מאחור. במקרה של ה-508, נוספו 5.5 ס"מ לבסיס הגלגלים (כעת 285) והאורך הכללי צמח ב-10 ס"מ ל-486. שינוי שהצריך בין היתר דלתות אחוריות גדולות יותר ושינויים קלים נוספים - אם כי משמח לראות שהעיצוב הכללי נותר כמו במשפחתית הרגילה.
ה-508L תיוצר במפעל דונגפנג-פיג'ו בווהאן, סין, עבור השוק המקומי. היא תהיה זמינה החל ברבעון הראשון של 2019, בגרסאות בנזין, ולקראת הסתיו גם בדגם כלאיים נטען משקע - גרסה שצפויה להגיע אף היא לישראל בסוף 2019.
פיג'ו 508 החדשה הוצגה בתערוכת ז'נבה במרץ האחרון במרכב סדאן, וביוני בגרסת סטיישן. היא מאמצת עיצוב חדש לחלוטין, כולל מבנה קופה-ארבע דלתות מהודר יותר בגרסת הסדאן, שכולל אורך, גובה ובסיס גלגלים קטנים במעט מבעבר, לצד רוחב שצמח בשני ס"מ.
גרסאות הבנזין שלה כוללות מנועי 1.6 ליטר טורבו עם 180 או 225 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. בתערוכת פריז הורחב מבחר הדגמים עם גרסת כלאיים נטענת, לה טווח חשמלי של 50 ק"מ. שיווק ה-508 החדשה בישראל צפוי להתחיל בתחילת שנת 2019.