לקונברטיבל עיצוב דומה לקופה (למעט הגג כמובן) ומידות כמעט זהות - אורכה 485 ס"מ, רוחבה 195 ס"מ, גובהה 140 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה עומד על 285 ס"מ. משקלה העצמי עומד על 2,414 ק"ג, ונפח תא המטען צנוע - רק 235 ליטר.
בדומה לקופה, לקונברטיבל מנוע 12 צילינדרים (W12) בנפח 6.0 ליטר, שבסיוע צמד מגדשי טורבו מפיק 635 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-91.7 קג"מ כבר מ-1,350 סל"ד. הגרסה החדשה מצוידת בתיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד והנעה כפולה, ומאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות, ל-160 קמ"ש בתוך 8.0 שניות ולמהירות מרבית של 333 קמ"ש.
למקרה שתהיתם, תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 7.1 ק"מ לליטר, אז מזל שיש מיכל דלק ענקי בנפח 90 ליטר. מערכת ההנעה הכפולה של הקונטיננטל GT, שאמנם אינה מכונית ספורט ממוקדת, מכוונת לגלגלים האחוריים - 83% לפחות מהכוח עובר לאחור במצב "ספורט" ולפחות 62% במצבי "נוחות" ו"בנטלי" המכוונים לכיוון נסיעה חלקה יותר.
ל-GT הפתוחה מתלי אוויר מתכווננים, חישוקי "21 (או "22 בתוספת תשלום) ואם תרצו להזמין אחת תידרשו לבחור מתוך 17 צבעי מרכב (ולמעשה כל צבע שתבחרו בהתאמה אישית מלאה בתוספת תשלום), 15 גווני ריפודי עור ושמונה גווני עץ - לא כולל שילובים דו-גווניים.
רשימת התוספות כמעט ואינסופית, וכוללת עד 18 רמקולים עם הספק כולל של 2,200 וואט, מערכת מולטימדיה עם מסך "12.3 שמסתובב על ציר ונעלם, כונן אחסון בנפח 60 ג'יגה-בייט, ניווט לווייני עם מפות גוגל סטריט וגוגל ארת' (Earth), קישור 4G לשיחות טלפון ואינטרנט ועוד.
בנטלי לא מפרסמת מועד לתחילת שיווק הקונברטיבל או מחיר. זה צפוי לקרות בישראל במהלך 2019, עם מחיר משוער של למעלה משני מיליון שקל (לעומת קרוב ל-1.8 מיליון לקופה). הדגם החדש יוצג בהופעת בכורה בתערוכת לוס אנג'לס בסוף השבוע.