החברה החדשה במשפחת אי-טרון (e-tron) מצוידת בשני מנועים חשמליים - אחד לכל סרן - ובהספק מערכת כולל של 590 כ"ס. הכוח מגיע לכל ארבעת הגלגלים לפי צורך בחלוקה נשלטת מחשב, בלי חיבור פיזי בין הסרנים כמו במערכת הנעה כפולה שגרתית.
באודי מעריכים כי האי-טרון GT מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.5 שניות ול-200 קמ"ש בתוך 12 שניות. המהירות המרבית שלה מוגבלת ל-240 קמ"ש, לחסכון באנרגיה. עם מצברים בעלי קיבולת של 90 קילוואט-שעה, אודי מעריכה כי ה-GT תוכל לנסוע יותר מ-400 ק"מ בין טעינות.
נתוני ביצועים וטווח סופיים צפויים לקראת השקת הדגם ב-2020. באודי מעריכים כי באמצעות עמדת טעינה מהירה (800 וולט), החשמלית החדשה תוכל להציע טווח נסיעה של 320 ק"מ בתוך 30 דקות ממצבר ריק (80-0 אחוז).
ל-GT אורך של 496 ס"מ, רוחב של 196 ס"מ, גובה של 138 ס"מ ובסיס גלגלים של 290 ס"מ. למרות דימיון מסוים בעיצוב ל-A7, היא שרירית יותר ובעלת מראה מעט עתידני, חלק מכך כמובן נובע מאיפור התצוגה שלא כולו יגיע לייצור. ה-GT היא אחות לרכיבים שונים לחשמלית הראשונה של פורשה, הטאייקאן, שצפויה להיחשף רשמית בשנה הבאה.
האי-טרון GT היא אחת מתוך שלוש מכוניות חשמליות שאודי תציג בשנתיים הקרובות. הראשונה כבר הגיעה לישראל (להזמנה, אך השיווק יחל באביב 2019), רכב הפנאי אי-טרון. דגם שני המבוסס על האי-טרון, אך עם מרכב "קופה" מונמך ותחת השם "אי-טרון ספורטבק", צפוי להיחשף ב-2019. אודי תציג 12 מכוניות חשמליות כולל אלו עד 2025, בהן גם דגמי סדאן וסטיישן ורכבי פנאי נוספים.