גרסה חדשה
לאחר שהציגה גרסת 1.6 ליטר 180 כ"ס מחוזקת ל-3008, מוסיפה פיג'ו להיצע של הדגם את מנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין 3 צילינדרים המספק במהדורה זו 130 כ"ס. גם מנוע זה, כמו 1.5 ליטר דיזל ו-1.6 ליטר בנזין החדשים, משודך לתיבה האוטומטית החדשה של אייסין שיש לה 8 הילוכים.
המנוע מייצר 130 כ"ס ו-23.5 קג"מ ב-1750 סל"ד, ונתוני הביצועים הם 9.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 188 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת, לפי תקן WLTP, היא 19.2 ק"מ/ל'. הגרסה החדשה נמצאת בקבוצה 5 בדירוג הירוק.
אבזור, מחירים
גם גרסה זו של 3008 מאובזרת היטב; ל'אקטיב' חישוקי "18, מחוונים מוקרנים, מולטימדיה מקורית עם צג "8, בקרת אקלים מפוצלת ומפתח חכם, ול'פרמיום', בנוסף, תפעול חשמלי למושבים, גג זכוכית פנורמי ועוד. בתחום הבטיחות, ל'אקטיב' בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב, ול'פרמיום', בנוסף, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, תיקון סטייה ובקרת שיוט אדפטיבית.
גרסת 1.2 ליטר של פיג'ו 3008 תוצא ברמות הגימור 'אקטיב' ו'פרמיום', מחירן 150,000 ו-165,000 שקלים בהתאמה, והיא הזולה בהיצע של הדגם. לאחר ההתייקרות שעברו גרסאות אחרות, היא משאירה את הדגם בתחום המחירים היותר תחרותי בקטגוריה.