למעשה, מדובר בבאגי שטח ייעודי, עם שלדת צינורות, שתוכנן במיוחד לתנאי המירוץ הקשים. אלו יכללו הפעם תוואי של יותר מ-3,000 ק"מ ברחבי הדיונות ואתגרי השטח האחרים של פרו, לאורך 10 מקטעים וכולל נסיעה של כ-2,000 ק"מ נוספים בקטעי קישור. מירוץ הדקאר, שייערך בין ה-6 ל-17 בינואר 2019, חוגג את שנתו ה-40 ושנה עשירית מאז נדד מאפריקה לאמריקה הלטינית.
חזרה לרכב השטח של סאנגיונג: זה מצויד במנוע בנזין מרכזי-אחורי, עם שמונה צילינדרים (V8) ו- 450 כ"ס. הכוח עובר לגלגלים האחוריים בסיוע תיבת שישה הילוכים סיקוונסיאלית, והרקסטון DKR מסוגל להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.4 שניות בלבד - 7.5 שניות פחות מהזמן שנדרש לרקסטון המשווק בישראל (2.2 ליטר דיזל, 181 כ"ס). לפחות המהירות המרבית לא שונה בהרבה - 195 קמ"ש לעומת 185 בדגם הסדרתי.
רכב הדקאר מצויד בעוד כמה דברים שכל חובב ראלי יאהב: בלמים קרמיים, דיפרנציאל טורסן ננעל וצמיגי שטח של יוקוהאמה במידה 37/12.5R17, שאת לחץ האוויר בהם ניתן לווסת בלחיצת כפתור מתוך תא הנהג.
הרכב החדש הותאם לקטגוריית T1-3 (רכבי הנעה לשני גלגלים ומנוע בנזין). יתחרו איתו אוסקר פוארטס ודייגו ואלחו הספרדים, שלבטח ישמחו לשפר את ההישג של סאנגיונג מהדקאר הקודם - מקום 32 בלבד בדירוג הכללי.