המטרה פשוטה: מקסימום הנאה מנהיגה בכביש מפותל. התוצאה: גרסאות T לפורשה 718 בוקסטר ו-718 קאיימן.

יצרנית מכוניות הספורט חשפה גרסאות חדשות לחובבי נהיגה, הפעם על בסיס דגמי הספורט הקטנים. בדומה ל-911T, גם כאן המיקוד עובר מביצועים בקו ישר ואבזור, למקסימום הנאה בסיבוב.

לראשונה, הקאיימן ובוקסטר מציעים כאן שילוב של מנוע ארבעה צילינדרים (בוקסר) מוגדש בנפח 2.0 ליטר, ואת שלדת ה-PASM עם הנמכה של 20 מ"מ, תושבות מנוע דינמיות, דיפרנציאל ננעל מכנית וכמובן את מערכת ה"ספורט כרונו", שכוללת מצבי נהיגה שונים וגם בקרת יציאה מהמקום.

עם 300 כ"ס ו-38.7 קג"מ ב-2,150 סל"ד, ה-718 בגרסת T מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.1 שניות בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית (4.7 עם תיבת השבעה הילוכים הרובוטית הדו-מצמדית, PDK). המהירות המרבית עומדת על 275 קמ"ש.

לנהוג, בלי שטויות: פורשה 718 בגרסת T


כדי שכולם ידעו שאתם אוהבים לנהוג, היא מציעה גם כמה עדכונים לעיצוב - בעיקר חישוקי "20, מדבקות בצדי המרכב ותגים בפנים ובחוץ. יש גם ידית בורר הילוכים עם מהלך קצר וסימון הילוכים באדום, בעוד בתא הנוסעים לא תמצאו מערכת מולטימדיה - זו הוסרה כדי לכפר על תוספת המשקל שנכפתה על פורשה עם כניסת תקנות זיהום חדשות, המחייבות הוספת מסנן חליקיקים גם במנועי בנזין. אבל לא לדאוג, פורשה מציעה מערכת מולטימדיה למי שירצה בלי תוספת תשלום.

לנהוג, בלי שטויות: פורשה 718 בגרסת T


את הדגם החדש תוכלו לזהות גם תודות לפתח מפלט כפול במרכז הפגוש האחורי. מחירו עומד בגרמניה על החל מ-63 אלף יורו לקאיימן והחל מ-65 אלף לבוקסטר, כולל מסים (270 אלף ו-279 אלף שקל בהתאמה), תוספת של יותר מ-15% ביחס ל-718 בסיסית. המחיר בישראל לא ידוע, אך צפו לפרמייה דומה לעומת גרסת הבסיס אצלנו, שעולה 480 אלף שקל (כלומר 550 אלף שקל לפחות).