ביבואנית מסבירים כי יכלו להביא את הפורסטר במחיר זול יותר, בלי מערכות הבטיחות המתקדמות, אך לא רצו להתפשר.
אז בפורסטר לא יהיה חדש, אבל אחריו ורגע אחרי תחילת שיווק מתיחות הפנים של סובארו B4 ואאוטבק, במהלך 2019 יגיעו אלינו מספר חידושים. הראשון יהיה רמת גימור חדשה ל-XV, זאת במסורת המהדורות המוגבלות שהיבואנית אוהבת להשיק, כדי לשפר את כוח המשיכה ורמת העניין שמייצר הדגם הנמכר ביותר שלה.
חדשה מעניינת יותר צפויה להיות הרחבת מבחר הדגמים עם האסנט (Ascent), רכב פנאי גדול עם שבעה או שמונה מושבים ואורך של חמישה מטרים. הרכב, שהושק בארה"ב בסוף 2017, מצויד במנוע בוקסר מוגדש בנפח 2.4 ליטר (260 כ"ס). הוא יגיע לארץ רק בסוף 2019 או תחילת 2020, ויחזיר את סובארו בישראל לפלח רכבי הפנאי הגדולים, לאחר ניסיון לא מוצלח בעשור שעבר עם הטריבקה.
ישראל תהיה אחד משלושת שווקי הייצוא הראשונים מחוץ לצפון אמריקה, אליהם יגיע הרכב. עם זאת, מסתמן כי סובארו עשויה להחליף את שמו מחוץ לאמריקה, לשם שעדיין אינו ידוע.
סובארו הציגה לאחרונה גם גרסאות כלאיים מתונות ל-XV ולפורסטר. הן אמורות להגיע אלינו בתחילת 2020. גרסת כלאיים נטענת משקע של ה-XV, שהוצגה לאחרונה, משדכת מנוע 2.0 ליטר למערכת חשמל משודרגת (הספק כולל של 148 כ"ס) עם יכולת נסיעה חשמלית צנועה של 27 ק"מ. גרסה זו, שפותחה בסיוע טויוטה, תגיע אלינו רק לקראת 2021.